גביע הטוטו

גביע הטוטו לאומית מחזור שלישי: טבריה ורמה"ש נשארו מושלמות, הפסד ראשון להפועל פ"ת

העולה החדשה ניצחה 0:1 את הפועל עפולה, הפועל עכו ניצחה 2:4 את הפועל נוף הגליל. המלאבסים הפסידו 3:1 להפועל ראשל''צ

המחזור השלישי של גביע הטוטו יצא לדרכו הערב (שני) כששבעה משחקים מארבעה בתים שוחקו במקביל.
שתי המובילות של בית א' – מכבי אחי נצרת והפועל אום אל פאחם נפגשו הערב באצטדיון עילוט.
כבר בדקה הרביעית האורחים מאום אל פאחם הצליחו לפגוש את הרשת משער של אנס מחמיד. אך הירוקים מהצפון לא ויתרו ובדקה ה-65 הצליחו לכבוש משער של אנס דאבור. 1:1 בסיום

המשחק השני של בית א' הפגיש בין הפועל עכו להפועל נוף הגליל. הכחולים מעכו פתחו את המשחק טוב יותר וכבר בדקה ה-8 עלו ליתרון משער של זהאי אחמד. נוף הגליל הצליחה לצמק אך זה לא הספיק לה. 2:4 לעכו בסיום.

בבית ב' הפועל עפולה אירחה בביתה את עירוני טבריה. העולה החדשה שניצחה בשני משחקיה האחרונים במפעל ידעה שגם תיקו מול סגניתה הערב יסדר לה את ראשות הבית לעוד שבוע. בדקה ה-84 שער של מתנאל טדסה קבע את תוצאת המשחק וניצחון שלישי ברציפות לטבריה.
הפועל רמת גן אסי אירחה הערב את הפועל כפר סבא במסגרת משחקי בית ב'. שתי הקבוצות שהצליחו לייצר רק ניצחון אחד בשני המשחקים הראשונים שלהן נפרדו הערב בתיקו. 0:0 בסיום.

במסגרת משחקי בית ג' נפגשו באצטדיון הברפלד הפועל ראשון לציון והפועל פתח תקווה. שתי הקבוצות שפתחו טוב את משחקי גביע הטוטו שלהן עם ניצחון במחזור הבכורה רצו להמשיך את הקו ולנצח גם הערב. הכתומים פתחו טוב יותר ולאחר 50 דקות משחק הובילה 0:3 משערים של אלפה קונטה (39'), מוחמד במבמה (43'), איאס מסלאחה (50'). המלאבסים צימקו בדקה ה-78 משער של אופק אושר אך זה לא הספיק להם והם רושמים הפסד ראשון העונה בגביע הטוטו. 1:3 לכתומים מראשון לציון בסיום.
*המשחק השני בבית ג' בין מכבי פ"ת לבני יהודה נדחה.

בבית ד' נפגשו הערב הפועל ניר רמת השרון ומכבי יפו קביליו. הכחולים מהשרון הגיעו למשחק לאחר שני נצחונות רצופים בגביע הטוטו ורצו לרשום את השלישי מול יפו שמצידה חיפשה ניצחון ראשון העונה במפעל. שער של גיא סבילה עם הירידה למחצית הראשונה סידר ניצחון שלישי ברציפות למוליכת בית ד'. 0:1 לרמה"ש בסיום.
במשחק השני של בית ד' א.ס. אשדוד אירחו את מ.ס. כפר קאסם. המארחים שעדיין לא הצליחו להשיג ניצחון בכורה בגביע הטוטו ידעו שללא ניצחון הערב זו תיהיה משימה כמעט בלתי אפשרית להתברג בראשות הבית, אך לצערם שער של שי מזור בדקה ה-66 קבע את תוצאת המשחק. 0:1 לכפר קאסם בסיום.



תמונה ראשית באדיבות מחלקת הסושיאל של הפועל פתח תקווה.

לפניכם טבלאות הבתים לאחר המחזור ה-3 בגביע הטוטו של הליגה הלאומית:

הוסיפו תגובה