גביע הטוטו

גביע הטוטו לאומית: בני יהודה הפסידה לראשל"צ, עירוני טבריה ניצחה את כפ"ס

הסיבוב הראשון במסגרת משחקי גביע הטוטו בליגה הלאומית לעונת 2022/23 יצא לדרך: ארבעה בתים, שבעה משחקים. המשחק בין הפועל ומכבי פ''ת נדחה

משחקי הסיבוב הראשון של גביע הטוטו נפתחו היום (שני), כשבשעה 19:30 יצאו לדרכם שבעה משחקים.

בבית א': הפועל נוף הגליל והפועל אום אל פאחם נפגשו באצטדיון גרין. בדקה ה-56 טומליין העלה את המארחים ליתרון אך שער של מחמיד בדקה ה-75 קבע את תוצאת המשחק – 1:1.
במשחק השני של בית א' נפגשו באצדטיון נתניה הפועל עכו ומכבי אחי נצרת. שחקניו של אלון זיו פתחו את המשחק טוב וכבר לאחר 22 דקות הצליחו לעלות פעמיים על לוח התוצאות מצמד של זהאי אחמד. בדקה ה-45 אחי נצרת הצליחה לצמק משער של אנס דאבור אך לא הצליחה לתרגם זאת לשערים נוספים ולבסוף ספגה הפסד חוץ, 2:1.

בבית ב': הפועל כפר סבא אירחה באצטדיון לויטה את עירוני טבריה. העולה החדשה פתחה טוב יותר וכבר בדקה העשירית התקפה טובה הסתיימה בבעיטה חזקה של אופיר מזרחי לרשת. חוליו סזאר הוסיף שער נוסף לזכות האורחים בדקה ה-53 ובדקה ה-68 שי בן דוד צימק ובכך קבע את תוצאת המשחק: 1:2 לעירוני טבריה.


המשחק השני בבית ב' התרחש באצדטיון עפולה בין המארחת, הפועל עפולה להפועל ר"ג אסי. האורחים הצליחו לכבוש בדקה ה-75 משער של עלי כיאל ובכך לסדר הפסד בכורה לחניכיו של שחר ויזינגר. 0:1 לרמת גן בסיום.

בבית ג': בני יהודה ת"א אירחה בבלומפילד את הפועל ראשון לציון. חניכיו של עמיר נוסבאום פתחו את המשחק מעולה וכבר בדקה הראשונה מוחמד במבה ניצל טעות בהגנה וכבש את הראשון לזכות האורחים. הכתומים מהתקווה הצליחו להשוות בדקה ה-18 משער של שקד נבון, אך 3 דקות מאוחר יותר ראשל"צ כבשה את השני שלה משער של יובל ששון. בדקה ה-46 אלפה קונטה קבע 1:3 ובדקה ה-89 רום סרוסי כבש בעבור המארחים. 2:3 לכתומים מראשון לציון בסיום.
המשחק השני בבית ג' היה אמור להפגיש בין הפועל פ"ת ומכבי פ"ת אך הוא נדחה.

בבית ד': הפועל ניר רמת השרון פגשה את א.ס. אשדוד. הקבוצה מהשרון פתחה טוב יותר המשחק וכבר בדקה השלישית הצליחה לעלות על לוח התוצאות משער של עיבי עזר. 0:1 בסיום.
במשחק השני בבית ד' נפגשו מ.ס. כפר קאסם ומכבי קביליו יפו. בדקה ה-67 איברהים באדיר הצליח לכבוש לזכות כפר קאסם ובכך להשיג ניצחון לקבוצה של סלימאן אזברגה.

תמונה ראשית באדיבות מחלקת הסושיאל של הפועל נוף הגליל.


לפניכם טבלאות הבתים לאחר המחזור הראשון:

הוסיפו תגובה