גביע הטוטו

גביע הטוטו: הפועל חדרה נשארה מושלמת מול סכנין, בני ריינה ניצחה את הפועל חיפה

הקבוצה של אסף נמני השיגה מהפך בדוחא וניצחה 1:2, סקציה נס ציונה ניצחה 0:1 את מ.ס. אשדוד ומכבי בני ריינה ניצחה 1:3 את הפועל חיפה

בני סכנין והפועל חדרה, שניצחו במחזור הפתיחה שלהן בגביע הטוטו, קיוו לנצח גם הערב (רביעי) באצטדיון דוחא כאשר נפגשו במחזור השני במסגרת בית א'. המארחים פתחו טוב יותר והצליחו לכבוש כבר בדקה ה-11 משער של קרדוסו. שחקניו של אסף נמני הצליחו להשוות בדקה ה-23 מבעיטה אדירה של סמי בורארד, ובדקה ה-62 שער עצמי של גיא מלמד סידר לחדרה את המהפך ואת שלוש הנקודות.

במסגרת בית ב' נפגשו באצטדיון רמת גן סקציה נס ציונה ומ.ס. אשדוד למשחק הראשון שלהן העונה בגביע הטוטו. הקבוצה של רן בן שמעון השיגה בעיטה מהנקודה הלבנה כבר בדקה ה-12 אך טום בן זקן לא הצליח לכבוש. בדקה ה-45+1 הכתומים מנס ציונה הענישו ועלו ליתרון משער של פרדי פלומיין שקבע את תוצאת המשחק, 0:1 לקבוצה של ניר ברקוביץ.

מכבי בני ריינה שיחקה הערב את המשחק הראשון שלה בגביע הטוטו כשאירחה באצטדיון גרין את הפועל חיפה. חניכיו של קלינגר שהפסידו במחזור הראשון ניסו לתקן הערב מול העולה החדשה. בדקה ה-54 שער מופלח שלעאטה פתח 14 דקות נפלאות שבמהלכן הצליחו השחקנים של ירון הוכנבוים לכבוש עוד פעמיים: לואי חילף בדקה ה-59 ואחמד עאבד בדקה ה-68.
גל אראל צימק בפנדל בדקה ה-85 וקבע את תוצאת הסיום: 1:3 לעולה החדשה.

תמונה ראשית באדיבות מחלקת הסושיאל של הפועל חדרה

לפניכם טבלאות הבתים בגביע הטוטו של ליגת ONE ZERO:

הוסיפו תגובה