Crazy 3:3 between Hapoel TA and Hapoel Haifa

המחזור ה-29 בליגת העל יצא היום לדרך עם ארבעה משחקים שנערכו, שלושה בפלייאוף התחתון ואחד בעליון.

במשחק שפתח את השבת נפרדו הפועל חיפה והפועל תל אביב ב-3:3 משוגע, עם שני מהפכים ושערים מדהימים. אדילסון בהיה פתח את חגיגת השערים בדקה השביעית, וצמד של האורחים בתוך רבע שעה הפך את התוצאה – אלטמן כבש ראשון עם שער נהדר, צ’יבויקה הפציץ את השני. עוד לפני סיום המחצית מקסים פלקושצ’נקו קבע 2:2 עם בעיטה נוספת מחוץ לרחבה. 12 דקות לסיום הפועל חיפה חזרה להוביל משער של מהראן לאלה, אבל המילה האחרונה הייתה שייכת לשחר הירש, שכבש עם הראש בדרך ל-3:3 מטורף.

האדומים של קורצקי, שעלו בשבוע שעבר מעל הקו האדום לראשונה מאז הפחתת הנקודות, חזרו למקום שמוביל לליגה הלאומית בעקבות הניצחון של הפועל אשקלון על רעננה. האורחים בנתניה כבשו צמד בתוך שתי דקות, מרגליהם של יוסיף איבנצ’יץ’ ורז מאיר, והשיגו נקודות קריטיות בדרך למקום ה-12.

המפסידה הגדולה במאבקי התחתית היא הפועל כפר סבא, שספגה הפסד נוסף וירדה למקום האחרון. בני יהודה ניצחה אותה 0:1 ועשתה צעד משמעותי בדרך להישארות, בזכות שער בנגיחה משלושה מטרים של פדרו גלבאן בדקה ה-56. 

במשחק שסגר את השבת ניצחה בית”ר ירושלים 0:3 את בני סכנין במסגרת הפלייאוף העליון. אחרי מחצית ראשונה ללא שערים, איתי שכטר הקפיץ את היציעים בטדי עם פנדל מדוייק בדקה ה-52. אריק סאבו הכפיל בדקה ה-67 ולפני הסיום עידן ורד נעץ את השלישי לזכות בית”ר, שצימקה זמנית את הפער ממכבי פתח תקוה ל-2 נקודות בלבד.

הוסיפו תגובה