נפתח המחזור ה-12 בלאומית

רק תיקו להפועל ראשל"צ, סכנין הפסידה ונצחונות להפועל פ"ת, אשקלון ורמה"ש

היום נפתח המחזור ה-12 בלאומית עם חמישה משחקים אשר נערכו במקביל. במוקד, הפועל ראשון לציון שאפה להיצמד למכבי פתח תקווה בפסגה, כאשר התארחה אצל נועלת הטבלה הפועל עפולה. בסופו של דבר, המשחק הסתיים בתיקו ללא שערים, כאשר הכתומים היו גם קרובים להפסד בעקבות שער דרמטי של אליאור סיידרר בדקה ה-88 , אך זה לבסוף נפסל והם ניצלו.

עוד באותה השעה, הפועל פתח תקווה אירחה באצטדיון המושבה את הפועל רמת גן אסי. על אף שהיכולת שלה לאורך המחצית הראשונה לא הייתה מרשימה במיוחד, רגע לפני הירידה לחדרי ההלבשה עומר בוארון קיבל כדור באגף ימין של הרחבה, התנער מהשומר שלו, העביר כדור לאמצע ושם היה אמאדו סוקונה כדי לכבוש מקרוב את השער היחיד במשחק, שהעניק שלוש נקודות למלאבסים.

במשחק נוסף, הפועל בני לוד רכבת אירחה את בני סכנין. האורחים הגיעו אחרי ארבעה משחקים ללא ניצחון וקיוו להמשיך במומנטום הטוב שלהם, אך המציאות הייתה אחרת: אמנם הם היו אלו שעלו ליתרון ראשונים, לאחר שער של מוטי מלכה בדקה ה-33, אך שער של בן בן יאיר תשע דקות לאחר מכן ואחד נוסף של שקד חתוכה בדקה ה-58, קבעו מהפך וניצחון ראשון של המארחים אחרי לא פחות מתשעה הפסדים רצופים. בשני המשחקים האחרים שהתקיימו במקביל, הפועל ניר רמת השרון גברה בביתה על הפועל נוף הגליל והפועל עירוני אשקלון גם כן יצאה עם ניצחון מהמפגש הביתי שלה, מול הפועל עכו.

צילום: מחלקת המדיה של הפועל פתח תקווה

הוסיפו תגובה