ניצחון לנס ציונה על ב"ש

דרמה בתוספת הזמן הסתיימה בניצחון כתום, מכבי ת"א פתחה פער של שש נקודות

היום יצא לדרך המחזור העשירי בליגת הבורסה לניירות ערך עם ארבעה משחקים. במוקדם מביניהם, שהחל בשעה 15:00, הפועל קריית שמונה אירחה את הפועל תל אביב. כבר לאחר כרבע שעה של משחק האדומים קיבלו הזדמנות לעלות ליתרון כאשר נשרק פנדל לטובתם. דמבה קמארה לא פספס אותה ודייק מהנקודה הלבנה. עדיין בתוך המחצית הראשונה, שוב השופט פסק על כדור עונשין מ-11 מטר, אך הפעם לזכות המארחים. קיליאן שרידאן ניגש אל הבעיטה, החמיץ אותה והיתרון של האורחים נשמר. במחצית השניה שתי הקבוצות לא השכילו לכבוש והתוצאה נשמרה עד לסיום, בו ניר קלינגר רשם ניצחון במשחק הבכורה שלו על הקווים של הפועל תל אביב. הצפוניים מנגד, ספגו את ההפסד השני ברציפות שלהם.

ב-17:30 החל משחק נוסף, בו סקציה נס ציונה אירחה את הפועל באר שבע באצטדיון המושבה. אחרי 63 דקות של משחק, מוסא מאזו כבש בנגיחה והעלה את הכתומים ליתרון. האדומים יצאו קדימה במטרה להשוות את התוצאה ואז הדרמה הגיעה בתוך תוספת הזמן: תחילה, נייג'ל האסלביינק ניצל את הלחץ שהקבוצה שלו יצרה כדי לכבוש ולאזן. המארחים כמעט שמטו את ההזדמנות להשיג את ניצחון הבכורה שלהם העונה, אבל דקה בלבד לאחר השער של ב"ש, דייוויד בויסן כבש שער דרמטי, החזיר את היתרון לקבוצתו והנחיל לקבוצה מהנגב את ההפסד השני שלה בשלושת המשחקים האחרונים.

כשעה לאחר פתיחת המשחק במושבה, החל גם המפגש בין מכבי נתניה להפועל רעננה באצטדיון של היהלומים. בדקה ה-66 יונס מלאדה נכנס כמחליף והצהובים העלו את קצב המשחק שלהם בעקבות הכניסה שלו. לאחר מספר מצבים באיזור השער של אסף צור, הגיעה בעיטה שטוחה וחזקה של אלמוג כהן, אותה הסיט מלאדה בדרך לשער ובכך העלה את המארחים ליתרון. עד לסיום, הנתנייתים הצליחו לשמור על התוצאה כפי שהיא, קטעו רצף של חמישה הפסדים ורשמו ניצחון ראשון מאז המחזור השני. האדומים מנגד, ירדו למקום האחרון בטבלה בעקבות ההפסד.

בשעה 19:50 החל המשחק האחרון לערב זה, בו מכבי תל אביב אירחה באצטדיון בלומפילד את הפועל חיפה. בדקה ה-26 הכדור הגיע אל אייל גולסה בקצה הימני של הרחבה, הקשר מצא עם כדור חכם את יונתן כהן והאחרון בעט מדויק פנימה את שער היתרון של האלופה. תשע דקות מפתיחת המחצית השניה, שוב בישול של גולסה, הפעם הכובש היה דור מיכה, שהכפיל את היתרון. בתוך תוספת הזמן, מהלך קבוצתי נאה של הצהובים הסתיים עם בישול של עומר אצילי לאיתי שכטר, שכבש וקבע את תוצאת המשחק, בו המארחים רשמו ניצחון נוסף ופתחו, לפחות עד למשחק של מכבי חיפה מחר, פער של שש נקודות בראש הטבלה וזאת במקביל לנתון המרשים של המשך השמירה על שער נקי מפתיחת העונה. לעומת זאת, האדומים מהכרמל הפסידו לאחר שני נצחונות רצופים.

תמונה ראשית: מחלקת המדיה של סקציה נס ציונה

הוסיפו תגובה