מכבי חיפה-בית"ר במשחק המרכזי

המחזור העשירי יצא לדרך מחר: מכבי ת"א תארח את הפועל חיפה, ב"ש בחוץ אצל נס ציונה

מחר יחל המחזור העשירי בליגת הבורסה לניירות ערך עם ארבעה משחקים והוא יושלם בראשון עם שלושה נוספים, ביניהם המשחק המרכזי. במוקד משחקי שבת, המוליכה מכבי תל אביב תנסה לשמור על הפער שלה בפסגה, כאשר תארח באצטדיון בלומפילד את הפועל חיפה. האדומים מהכרמל לא צפוים לעשות לאלופה חיים קלים, מאחר והם סופרים כבר שני נצחונות רצופים ומציגים יכולת טובה לאחרונה. המארחת יודעת שכל תוצאה מלבד ניצחון עלולה לעזור לקבוצות הצמרת האחרות להתקרב אליה ויהיה מסקרן לראות האם תספוג לראשונה העונה או שתצליח להתמודד עם ההתקפה המשתפרת והמאיימת של החיפאים.

במשחק נוסף, הפועל באר שבע תצא למשחק חוץ באצטדיון המושבה אצל סקציה נס ציונה. האדומים ירצו לשמור את עצמם קרובים ככל הניתן לראש הטבלה וינסו לעשות את העבודה מהצד שלהם, כאשר יקוו במקביל למעידות של היריבות. הכתומים מנגד, יחפשו את ניצחון הבכורה שלהם העונה, לאחר עשרה מחזורי ליגה. בשני המשחקים שיתקיימו גם כן בשבת, ניר קלינגר ינסה לרשום ניצחון בהופעת הבכורה שלו על הקווים של הפועל תל אביב, שתתארח אצל הפועל קריית שמונה ומכבי נתניה והפועל רעננה ירצו לברוח מהתחתית אחת על חשבון השניה לאחר המפגש הישיר ביניהן.

בראשון, כאמור, יתקיימו יתר משחקי המחזור, כאשר במוקד נמצא המשחק המרכזי בין מכבי חיפה לבית"ר ירושלים באצטדיון סמי עופר. שתי הקבוצות נמצאות בכושר מצוין והצליחו לבסס את עצמן בצמרת. מצבם של הירוקים מעט טוב יותר, כאשר הם מהווים איום ממשי על הפסגה ויקוו להמשיך להיות כאלו ואולי אף יותר. הצהובים מהבירה יודעים שניצחון במפגש הזה יפתח יותר את הצמרת, יעשה אותה מעניינת ויקרב אותם לעמדה טובה יותר. עוד באותו הערב, הפועל כפר סבא תארח באצטדיון המושבה את הפועל חדרה ומ.ס. אשדוד תצא למשחק חוץ מול בני יהודה תל אביב באצטדיון בלומפילד.

כל הפרטים על כל משחקי המחזור לפניכם:

תמונה ראשית: מחלקת המדיה של מכבי חיפה

הוסיפו תגובה