דירקטוריון המנהלת הכריע: ליגת העל תקרא "ליגת Japanika"

הסכם חסות חסר תקדים בהיקפו נחתם בין רשת מסעדות ג'פניקה למנהלת הליגות לכדורגל לתקופת זמן של שנתיים ובהיקף של 8 מיליון ש"ח

לאחר משא ומתן שנערך בחודשים האחרונים עם חברות מסחריות, אישר היום (ה') דירקטוריון מנהלת הליגות הסכם בין המנהלת לג'פניקה, רשת המסעדות האסייתיות המובילה בישראל. רשת ג'פניקה מחליפה את Winner שהיה נותן החסות בשנים האחרונות.

במסגרת ההסכם שנחתם לשנה עם אופציה לשנה נוספת, ג'פניקה תעניק חסות ראשית לליגת העל בכדורגל שתיקרא "ליגת Japanika" ולוגו רשת מסעדות ג'פניקה ישולב בפרסומי המנהלת ובשידורי משחקי הליגה בטלוויזיה. ההסכם כולל בין היתר את שם הליגה, טקס פתיחת המשחקים, תכני דיגיטל וטקס שחקן החודש.

המנהלת החליטה כי גם אוהדי הכדורגל ייהנו מההסכם והיא תחלק תווי ארוחות בג'פניקה לאוהדים שיבצעו פעולות למען מיגור האלימות והגזענות במגרשי הכדורגל.

יו"ר מנהלת הליגות לכדורגל, ארז כלפון: "אנו מודים להנהלת רשת ג'פניקה, שהביעה אמון בכדורגל הישראלי ונכנסה להסכם חסות עם מנהלת הליגות. אין לי כל ספק, כי שיתוף הפעולה האסטרטגי בין רשת מסעדות ג'פניקה למנהלת הליגות, יועיל ויקדם הן את הרשת והן את הכדורגל הישראלי. אנו מאמינים כי בעקבות שותפות זו, חברות נוספות במשק יגלו את היתרון השיווקי האדיר בחיבור עם הכדורגל הישראלי ויצטרפו אליו. אני מבקש בהזדמנות הזאת להודות לשותף ארוך השנים של הכדורגל הישראלי, ה-Winner, על השותפות והאמון בכדורגל הישראלי. אני מאחל לכל הקבוצות בליגת Japanika עונה הוגנת ומוצלחת".

מנכ"ל רשת מסעדות ג'פניקה, גדי בנוליאל: "אנו גאים שעתה נהיה נותני החסות למנהלת הליגות לכדורגל. כרשת המסעדות האסייתיות הגדולה ביותר, אנו רואים חשיבות רבה בחיבור לליגת העל בכדורגל, שהינה משקפת ערכים של מצוינות והישגיות בספורט. כרשת בפריסה ארצית אנו מאמינים שחשיפת המותג שלנו למאות אלפי אוהדי הכדורגל של הקבוצות השונות בכל רחבי הארץ תהווה יתרון ממשי בהמשך צמיחת הרשת בענף המסעדנות בישראל".

רשת ג'פניקה הוקמה בשנת 2004 ומונה כ-40 סניפים ונמצאת בהתרחבות ארצית, כאשר מלבד הסניפים הקיימים עומלת הרשת על בניה ופתיחת סניפים רבים נוספים. מטבחה של הרשת, המתמחה בסגנון האסייתי ובסגנון היפני בפרט, שודרג בשנים הן בחומרי גלם עם שילוב של מוצרים טריים ואיכותיים והן בתפריט על טהרת הבריאות בניצוחו של שף הרשת ליאון לאוגנקי. התפריט מונגש לכולם ומורכב מדגים טריים המגיעים כל בוקר, שפע ירקות והרבה אורז, מנות ראשונות ומבחר של מנות היישר מהווק.

מנהלת הליגות לכדורגל היא הגוף המרכז את הפעילות של ליגות הכדורגל המקצועניות בישראל, החל מאוגוסט 2014, אז הוקמה על ידי קבוצות הליגות הבכירות בישראל (ליגת העל והליגה הלאומית) בשיתוף עם ההתאחדות לכדורגל.

 

הוסיפו תגובה