הליגה הלאומית תצא לדרך בחמישי

מחזור ראשון בליגת המשנה: קטמון תארח את בית''ר ת''א, אשקלון את איכסל ועכו תתארח אצל מרמורק

המחזור הראשון של עונת 2018/19 בליגה הלאומית יצא לדרך ביום חמישי עם חמישה מפגשים ויושלם בשני עם עוד שלושה.

בחמישי, תארח הפועל קטמון ירושלים את בית"ר ת"א רמלה. האדומים נלחמו בעונה האחרונה עד הרגע האחרון על הכרטיס לליגת העל ונראו טוב גם בגביע הטוטו הנוכחי, שם העפילו לשלב הגמר. לכן, הקבוצה מהבירה לבטח תשאף להצהיר כוונות על הצמרת הגבוהה כבר מפתיחת העונה החדשה. האורחים מגיעים גם הם אחרי שהציגו יכולת לא רעה בגביע הטוטו ועשויים להקשות על המשימה.

קבוצה נוספת שעלתה לשלב הגמר בגביע הטוטו היא הפועל מרמורק רחובות, שתנסה להביא את היכולת הטובה משם לליגה, בה היא תארח את היורדת מליגת העל – הפועל עכו. עוד בחמישי, הפועל רמת גן אסי תארח את הפועל ראשון לציון. האורחים מעיר היין נלחמו גם הם בעונה שעברה על העלייה ויהיה מעניין לראות איך יפתחו את העונה הזו. שני משחקים נוספים יערכו באותו הערב בהם הפועל עפולה תארח את הפועל כפר סבא והפועל ניר רמת השרון תארח את הפועל נצרת עילית.

בשני יושלם המחזור עם שלושה משחקים נוספים. היורדת מליגת העל הפועל אשקלון תארח את העולה מליגת א' הפועל איכסל. כל אחת מהקבוצות הגיעה מקצה אחר ויהיה מסקרן לראות איזה מסר תשלח כל אחת מהן לליגה. במקביל, עולה נוספת – סקציה נס ציונה, תתארח אצל מכבי אחי נצרת ותנסה גם היא לתת סיפתח טוב בליגה החדשה מבחינתה. משחק נוסף שייערך באותו הערב יפגיש את הפועל בני לוד רכבת והפועל פתח תקווה.

כל הפרטים על כל משחקי המחזור בלוח הבא:

תמונה ראשית: הפייסבוק של הפועל קטמון ירושלים

הוסיפו תגובה