עונת 18/19 תצא לדרך מחר!

מחזור הפתיחה: מכבי ת''א תארח את מכבי חיפה ביום שני במשחק המרכזי, בשבת שתי העולות מהלאומית תיפגשנה

מחר תצא לדרך עונת 18/19 בליגת ג'פניקה עם ארבעה מפגשים, ביום ראשון יתקיימו שניים נוספים ובשני יחתם המחזור עם המשחק המרכזי.

המשחק שיפתח את העונה הוא המפגש בין מ.ס.ע אשדוד ובני יהודה תל אביב, אשר יחל בשעה 18:00. שתי הקבוצות עשו לא מעט שינויים במהלך הקיץ. המארחים מצאו את עצמם במאבקי התחתית בעונה שעברה עד הרגע האחרון וינסו לתת פתיחה טובה לזו החדשה על מנת להימנע ממצב דומה. הכתומים לעומתם, סיפקו יכולת נפלאה בעונה הקודמת ויהיה מסקרן לראות האם יצליחו לשחזר אותה ולכוון גבוה שוב.

45 דקות לאחר מכן יצא לדרך באצטדיון נתניה המפגש בין שתי העולות – הפועל חדרה והפועל תל אביב. השתיים, שמגיעות לאחר עונה בליגה הלאומית, מביאות כל אחת סיפור שונה. המארחים, מגיעים לליגת העל לראשונה מזה 39 שנה והמטרה שלהם היא ברורה – לתקוע יתד. האורחים לעומתם, מכירים את הליגה טוב מאוד ואחרי שנה של היעדרות ממנה ירצו לחזור ולספק נחת לקהל האדום.

בשעה 19:30 הפועל חיפה תארח את מכבי נתניה באצטדיון סמי עופר. שתי הקבוצות נחשבו בעונה שעברה ל-"הפתעת" העונה כאשר הציגו יכולת נפלאה, כדורגל טוב ומצאו את עצמן בפלייאוף העליון בסופו של דבר. כעת, הן פותחות את העונה אחת מול השנייה וכל אחת מהן תנסה להצהיר כוונות להמשך.

במפגש שיחתום את משחקי השבת, האלופה הפועל באר שבע תצא למשחק חוץ אצל הפועל קריית שמונה. האדומים מגיעים לאחר פתיחת עונה לא טובה בה הפסידו במשחק אלוף האלופים, הודחו מהמפעלים האירופיים וסיימו במקום החמישי בגביע הטוטו. המטרה של שחקניו של ברק בכר ברורה והיא להחזיר את החיוך לאוהדים. הצפוניים, יצאו מהעונה שעברה עם תחושת פספוס, שכן לא הצליחו לסיים בחלק העליון של הטבלה ולכן ינסו לפתוח בצורה טובה בביתם כדי להצהיר כוונות על הצמרת.

ביום ראשון יתקיימו שני מפגשים נוספים. במשחק המוקדם יותר תארח בני סכנין את הפועל רעננה. שתי הקבוצות סיפקו יכולת פושרת במהלך העונה הסדירה אשתקד, אך במסגרת משחקי הפלייאוף התחתון הציגו שיפור ניכר וכדורגל טוב, אותו יקוו להמשיך לעונה הנוכחית.

מאוחר יותר יתקיים המשחק המרכזי – מכבי תל אביב תארח את מכבי חיפה. הצהובים יגיעו לאחר פתיחת עונה טובה בה עברו עד כה את כל השלבים בהם התמודדו במסגרת הליגה האירופית ובנוסף, העפילו לגמר גביע הטוטו וינסו להמשיך ביכולת גם בליגה. האורחים חוו בעונה שעברה אכזבה ממיקומם בחלק התחתון של הטבלה וינסו לשמח את האוהדים הירוקים יותר בעונה הקרובה. מעבר לכך, הקרב בין שתי הקבוצות הוא תמיד מסקרן ומספק אווירה נהדרת ביציעים.

ביום שני יושלם מחזור הפתיחה כאשר בית"ר ירושלים תתארח באצטדיון המושבה אצל מכבי פתח תקווה. לצהובים לקח יותר זמן להכין את הקבוצה לעומת שאר הקבוצות בליגה וזאת לאור חילופי הבעלים שהתבצעו במועדון, אך משהדבר נעשה, הם יצרו סגל מסקרן שיהיה מעניין לראות כיצד יבוא לידי ביטוי על המגרש. לעומת השינויים אצל האורחים, בגזרת המלאבסים רוב הסגל נשמר למעט מספר מצטרפים, שהם, כך מקווים במועדון, יצליחו להרים את הקבוצה לחלק העליון של הטבלה העונה.

הוסיפו תגובה