בית"ר ירושלים הביסה 1:5 את הפועל ת"א, מ.ס. אשדוד עלתה מעל הקו האדום

מחזור דרמטי בפליאוף התחתון כאשר האשדודים עולים מעל הקו והאדומים יורדים לאחר תבוסה היסטורית לירושלמים

סורו חוגג את השער הרביעי של הצהובים-שחורים (צילום: מחלקת מדיה בית"ר ירושלים)

אתמול (שבת) החל המחזור ה-31 בפלייאוף העליון וה-30 בפלייאוף התחתון, כאשר בתחתון שוחקו כל ארבעת המשחקים ובעליון שוחק משחק בודד.

פליאוף עליון:

בני ריינה – מכבי ת"א: המשחק החל עם הפתעה כאשר טעות של שוער ריינה גד עמוס בדקה ה-13' הביאה את הכדור אל אושר דוידה שכבש את הראשון, ופתח את הסכר אל השערים של גבי קניקובסקי (21') ודור פרץ (45+1'), כאשר שערים של מוחמד אוסמן (25') וקייס גאנם (54') השאירו את המשחק מותח עד לסיום אך ללא שינוי. 2:3 למוליכת הטבלה באצטדיון גרין.

פליאוף תחתון:

הפועל ירושלים – הפועל חדרה: המשחק אולי החל לטובת האורחים לאחר שהם עלו ליתרון מהיר בדקה השמינית, שסמי בורארד מצא ברחבה את עידו לוי שכבש בקלות. אך מתחילת המחצית השנייה הדברים הסתדרו לקבוצה של זיו אריה ולאחר שער השוויון של אוהד אלמגור בדקה ה-50' רק שתי דקות לקח להם להשלים את המהפך, כשהכדור פגע בדיא לבאבידי שבעל כורחו כבש שער עצמי. סמוך לסיום התרחשה דרמה, כאשר תיקול של בדקה התשיעית לתוספת הזמן תיקול של אילוז' יאו ברחבה זיקה אותו בצהוב שני ואת הפועל חדרה. את הפנדל ניגש לבעוט גודסוואי דוניו אך הוא שלח את הכדור אל הקורה, והמשחק הדרמטי נגמר ב-1:2 לירושלמים שהבטיחו הישארות בליגה.

מכבי פ"ת – מכבי נתניה: לא הרבה זמן עבר עד השער הראשון במשחק כאשר בעיטה של איגור זלאטנוביץ' פגעה בעובדייה חטאב ונכנסה אל הרשת של התכולים כשער עצמי. הצהובים לא עצרו שם והמשיכו לתקוך לכל אורך המשחק ובדקה ה-60' שוב באו על שכרם , כאשר שוב היה זה זלטאנוביץ' שניצל מסירה של מקסים פלקושנצ'נקו שהשאירה אוו מול שער ריק וכבש ללא בעיה. 0:2 לצהובים בסיום.

מ.ס. אשדוד – הפועל פ"ת: משחק עם מעט מצבים נחתם בזכות שער בתוספת הזמן של המחצית הראשונה כשאיזיקיאל הנטי כבש שער מחזור שני ברציפות והבטיח את הניצחון לאשדודים שעלים מעל הקו האדום. 0:1 לקבוצה מעיר הנמל.

הפועל ת"א – בית"ר ירושלים: האדומים הגיעו עם תקוות גדולות למשחק ובידיעה שהם חייבים לנצח בכדי לא לרדת מתחת לקו האדום, אך לצהובים שחורים היו תכניות אחרות וכבר בדקה הרביעית היה זה אורי זהן שנגח את הכדור לתוך הרשת, ופתח את הצוהר לחגיגה ירושלמית כאשר במחצית השנייה הצהובים המשיכו לכבוש עם שערים של מיירון ג'ורג' (50'), ירדן שועה (55'), איסמעילה סורו (78') ונהוראי דבוש (84'). פנדל שמאווס צ'יבוטה בדקה ה-83' רק צימצם את התוצאה אך בהחלט לא ניחם. 1:5 לקבוצה של ברק יצחקי.

הוסיפו תגובה