מכבי חיפה ניצחה 0:2 את הפועל בדרבי החיפאי, הפועל ב"ש גברה 1:2 על בני סכנין

צמד מהיר של דין דוד העניק לירוקים ניצחון נוסף מול היריבה העירונית, פנדל מוצלח של הלדר לופז העניק לאדומים מהנגב שלוש נקודות

דין דוד חוגג צמד בדרבי החיפאי (צילום: מחלקת המדיה של מכבי חיפה)

המחזור ה-31 של הפלייאוף העליון הסתיים אתמול (שני) עם שני משחקים נוספים כאשר בתחילת הערב הפועל באר שבע ניצחה 1:2 את בני סכנין בטוטו טרנר, ומאוחר יותר מכבי חיפה גברה 0:2 על הפועל חיפה בסמי עופר ובכך צימקה שוב את הפער מהמוליכה מכבי ת"א לשבע נקודות.

בטרנר, אחרי מחצית ללא שערים דווקא האורחת הייתה זו שעלתה ליתרון בדקה ה-57 מרגליו של באסיל חורי, אבל שמונה דקות לאחר מכן שער עצמי של דור חוגי איזן ל-1:1. לקראת הסיום האדומים זכו בבעיטת 11 מטרים אותה הלדר לופז תרגם לשער ניצחון, 1:2 בסיום.

ייתכן שזו תמונה של ‏‏הכותל המערבי‏ ו‏טקסט שאומר '‏ליגת ליגת ONE 7FRO ONEZERO בנקאותפרט חתשעו פרטת መ מקאומטתשובתבטנים התבשבילד (ុលមមរមិុ: №3 מחזור 31 אצטדיון งางเงงง טוטו טרנר בני סכנין באסיל חורי ('57) 2 הפועל ב"ש דור חוגי (ע', ('65 (ע',56') לופז הלדר הלדרלופז(פ',48') (פ' (פ',48') ('84‏'‏‏

המשחק המרכזי של המחזור הפגיש את הפועל חיפה עם יריבתה העירונית מכבי חיפה. גם כאן שתי הקבוצות ירדו למחצית ללא שערים, אבל אז דין דוד התעורר והקפיץ את היציעים הירוקים כשתוך שתי דקות (72 ו-74) כבש צמד נהדר וקבע את תוצאת הסיום, 0:2 ירוק בדרבי של חיפה.

הוסיפו תגובה