הכל פתוח: ק"ש חזרה למקום הראשון, טבריה צמצמה את הפער

הפסד של בני יהודה ונצחונות של שתי המתחרות האחרות פתח לגמרי את מאבק העלייה

השער השלישי של טבריה, מאבק העלייה פתוח מתמיד (צילום: מחלקת מדיה עירוני טבריה)

שלב הפליאוף של הליגה הלאומית התחיל והביא איתו משחקים גדולים והפתעות רבות, כאשר לליגה יש מוליכה חדשה/ישנה.

פליאוף עליון:

הפועל ק"ש – הפועל א.א. פאחם (1:2): המשחק החל עם שער מהיר של אביחי וודג'ה כבר בדקה הרביעית. האורחת לא נרתעה ויצאה קדימה ובדקה ה-31' אחמד דראוושה גם מצא את המסגרת. אך היתרון של הספיק רק ל-14 דקות כי לקראת סיום המחצית הראשונה אלפרדו סנטוס החזיר את היתרון לכחולים שעולים לראש הטבלה. 1-2 לקריית שמונה.

מכבי יפו – מכבי הרצליה (3:2): צמד שערים של רונן פרץ (23' ו-82') ויתרון מספרי החל מהדקה ה-45' (לאחר הורחק דור ג'אן) לא עזרו למכבי יפו שירדה מנוצחת לאחר שערים של דייגו ניקולייבסקי (52'), אילון ירושלמי (80') ושער ניצחון דרמטי של רן ואתורי בדקה ה-89'. משחק מותח ורב שערים מוכרע לטובת מכבי הרצלייה.

בני יהודה ת"א – הפועל נוף הגליל (3:1): האורחים לא נבהלו מהמוליכה וכבר בדקה ה-11' עלו ליתרון, שער השוויון של פאפון סולמאני חמש דקות לאחר מכן עוד הפיח בכתומים תקווה אך שערים של אופיר מזרחי (35') וספיר פרהוד (70') קבעו שאת שלושת הנקודות תיקח נוף הגליל.

ערוני טבריה – הפועל ניר רמה"ש (1:3): הטבריינים חזרו לנצח לאחר שלושה משחקים ללא ניצחון וצמצמו את הפער מהמקום השני לארבע נקודות. הם עשו זאת בזכות שערים של פרנקו מזורק (22'), באסל שעאבן (24') ואיתי זאדה (90+5'). פנדל מוצלח של קולה מבומבו רק צמצם. ניצחון לצפוניים בסיום.

פליאוף תחתון:

הפועל עכו – סקציה נס ציונה (0:0)

הפועל ר"ג – בני שפרעם (0:3)

מ.ס. כפר קאסם – הפועל עפולה (1:0)

הפועל ראשל"צ – הפועל כפ"ס (2:1)

הוסיפו תגובה