בני יהודה מול הפועל עפולה במפגש קצוות, הפועל א.א. פאחם תפגוש את מ.ס. כפר קאסם

הקבוצה משכונת התקווה יכולה לעלות למקום השני ולהיצמד למוליכת הטבלה, כפר קאסם חייבת לנצח את א.א. פאחם בכדי לשמור על הסיכויים שלה

שחקני בני יהודה חוגגים. אם ינצחו את הפועל עפולה יהיו קרובים לחגיגות עליה (צילום: מחלקת מדיה בני יהודה)

המחזור ה-27 של הליגה הלאומית יחל מחר (שישי) בשעה 15:00 באופן רשמי, ויכלול בתוכו ארבע משחקים שישוחקו מחר, כשלושה משחקים שישוחקו ביום שני ומשחק אחד שכבר שוחק.

הפועל ראשל"צ – הפועל ר"ג: המארחת מגיעה למשחק לאחר שני הפסדים רצופים, ומולה ישחקו האדומים שלמרות שהפסידו במשחק האחרון שיחקו כדורגל טוב הפסידו רק בתוספת הזמן למוליכת הליגה.

בני יהודה – הפועל עפולה: לאחר הניצחון בשבוע שעבר באצטדיון הברפלד, לכתומים יש הזדמנות להידבק לק"ש בראשות הטבלה ולמען כך הם חייבים לנצח. מנגד עפולה חייבים לנצח על מנת לשמור על סיכויי ההישארות בליגה.

עירוני רמה"ש – הפועל נוף גליל: שתי הקבוצות צמודות אחת לשנייה והמנצחת כנראה תבטיח את מקומה בפלייאוף העליון, אך מנגד המפסידה יכולה להסתכן גם באיבוד מקומה.

הפועל א.א. פאחם – מ.ס. כפר קאסם: המארחת נמצאת במקום השמיני, האורחת נצאת רק' נקודה מתחתיה וניצחון שלה יהפוך את היוצרות וישלח (לפחות כרגע) את א.א. פאחם לפלייאוף התחתון ואת כפר קאסם לעליון.

ביום שני בשעה 19:00 ישחקו:

הפועל עכו מול מכבי יפו

סקציה נס ציונה מול בני שפרעם

מכבי הרצליה מול הפועל כפ"ס

המשחק של הפועל ק"ש מול עירוני טבריה הוקדם וכבר שוחק עקב זימון שחקני ק"ש לנבחרות וההתנגשות עם המועדים אשר נקבעו ע"י פיפ"א.

הוסיפו תגובה