מכבי חיפה תארח את בני ריינה, הפועל ירושלים פוגשת את הפועל ת"א

הירוקים יארחו את הנמסיס מהצפון, זיו אריה יארח את יוסי אבוקסיס בטדי

קינדה מול שחקני ריינה, הירוקים מתקשים מול הכחולים צהובים (צילום: מחלקת מדיה מכבי חיפה)

המחזור ה-27 והראשון של הפלייאוף יצא לדרכו בשבת, ויכלול בתוכו שבעה משחקים, כאשר ארבעה מהם ישוחקו ביום שבת, והשאר בימים ראשון ושני.

פליאוף עליון:

הפועל ב"ש – הפועל חיפה: רק לפני שני מחזורים נפגשו שתי הקבוצות ואז נגמר בניצחון חיפאי, הפעם חניכיו של אליניב ברדה ירצו להחזיר את הכבוד ולצאת שידם על העליונה.

מכבי ת"א – בני סכנין: המוליכה תרצה לשמור על הפער בפסגה לקראת משחק העונה בשבוע הבא, ומנגד האורחים ירצו להשיג ניצחון ראשון לאחר יותר מחודש.

מכבי חיפה – מכבי בני ריינה: חניכיו של מסאי דגו חייבים לנצח על מנת לשמור על סיכויי האליפות קיימים, והם יצטרכו לעשות זאת מול ה"כבשה השחורה" שלהם.

פליאוף תחתון:

הפועל חדרה – הפועל פ"ת: האחרונה בטבלה חייבת לנצח על מנת לשמור על סיכויי ההישרדות שלה בחיים, מנגד החדרתים רוצים לברוך ממאבקי הירידה כמה שיותר.

מכבי פ"ת – מ.ס. אשדוד: לאחר שלא הצליחו להעפיל לפליאוף העליון המלאבסים רוצים להבטיח הישארות כמה שיותר מהר, מנגד חניכיו של אלי רוצים לקפוץ מעל הקו האדום.

מכבי נתניה – בית"ר ירושלים: הצהובים שחורים יגיעו לנתניה כאשר הקו האדום נושף בעורפם והפסד עלול לסבך אותם.

הפועל ירושלים – הפועל ת"א: הקטמונים נכשלו בהעפלה לפליאוף העליון ורוצים לסיים את העונה בכבוד, הפועל ת"א לא רוצה להתקרב לקו האדום ורוצה נקודות בכל מחיר.

הוסיפו תגובה