מכבי חיפה והפועל ת"א סיימו בתיקו מאופס, דרמה בניצחון הפועל ירושלים על הפועל פ"ת

חניכיו של מסאי דגו לא הצליחו לכבוש מול האדומים, מחצית שנייה עמוסת אירועים בטדי כללה ארבעה שערים ושני פנדלים מוחמצים

ענאן חלאילי דוהר באגף, הפעם הכישרון של חיפה לא הספיק בשביל לנצח (צילום: מחלקת מדיה מכבי חיפה)

העונה הסדירה הגיעה לסיומה לאחר שאתמול (ראשון) הגיע לסיימו המחזור ה-26 שכלל בתוכו שבעה משחקים ושלל אירועים.

הפועל ירושלים – הפועל פ"ת (2:3): המחצית הראשונה של המשחק הייתה מנומנמת למדיי, אך שער של כארם זועבי דקה לתוך תוספת הזמן של המחצית רמז על הבאות, מכיוון שבמחצית השנייה מנומנם בטח לא היה. הטירוף התחיל עם שער שוויון של פורצ'ן באסיי בדקה ה-57', שתי דקות לאחר מכן חזרה הפועל ירושלים ליתרון עם שער של ילה דוין, לא עברו תשע דקות והפועל ירושלים קיבלה גם פנדל ,אך אופק ביטון שניגש לבעוט את הבעיטה החטיא ונתן לרז שטיין הזדמנות להשוות את התוצאה שש דקות לאחר מכן בדקה ה-74', אך שלוש דקות לאחר מכן שוב חזרה ירושלים ליתרון כשהפעם היה זה אור רויזמן שכבש. שתי הקבוצות המשיכו לתקוף על מנת להכריע את המשחק, ושמונה דקות בתוך תוספת הזמן של המשחק קיבלו הפעם המלאבסים פנדל, אך הפעם שטיין לא השכיל לכבוש ובעט היישר אל המשקוף של אדליי, ובכך נחתם המשחק המשוגע עם 2:3 לירושלמים.

הפועל ב"ש – מ.ס. אשדוד (0:1): משחק שלא התעלה לרמות גבוהות יזכר בזכות שער אדיר של אמיר גאנח בדקה השלישית לתוספת הזמן של המחצית הראשונה, שער שגם הכריע את תוצאת המשחק. 0:1 לקבוצתו של אליניב ברדה.

מכבי נתניה – הפעול חדרה (3:1): לאחר הניצחון המאוחר על בני סכנין בשבוע שעבר, הפעם החדרתים לא חיכו הרבה, וכבר בדקה השנייה ג'יימס אדניי כבש מבישול של גודסוואי דוניו. עשרים דקות חולפו וחדרה שוב עלתה ליתרון, ושב הצמד דוניו & אדניי היו אלו שהביאו את השער, כאשר הפעם אדניי מבשל ודוניו כובש. הדקה ה-38' הגיעה ושוב מי אם לא אדניי ודוניו הגדילו את התוצאה, כשהפעם דוניו הוא מי שמבשל לאדניי את שערו השלישי העונה. מכאן ואילך המשחק כבר יחסית נחתם, בדקה ה-58' איגור זלאטנוביץ' הצליח לצמצם את התוצאה אך לא מעבר. 1:3 אדום בסיום.

מכבי פ"ת – בית"ר ירושלים (3:0): היה ברור שמדובר בעניין של זמן, אבל השער הראשון של בית"ר ירושלים בעידן ברק יצחלקי הגיע, ואיתו גם עוד שניים. שערים של מיירון ג'ורג' (15') ודור מיכה (61', 87') העניקו לבית"ר 0:3 וניצחון ראשון מאז סוף ינואר.

בני סכנין – מכבי בני ריינה (0:0): משחק שלא התעלה לרמות גבוהות נגמר בתיקו מאופס, כאר בני סכנין לא בועטת אפילו פעם אחת אל עבר שערה של בני ריינה.

הוסיפו תגובה