מכבי חיפה חזרה לפסגה, מכבי ת"א ניצחה 0-1 את ב"ש

מילסון חוגג את השער שניצח לצהובים כחולים את המשחק ביחד עם אושר דוידה (צילום: עודד קרני)

המחזור ה-22 בליגת בליגת ONE-ZERO הגיע לסיומו, והוא כלל בתוכו מספר מפגשים מעניינים ורגעים אדירים.

מכבי פ"ת – הפועל ת"א (0-3): המשחק נפתח בסערה כאשר כבר בדקה ה-8' נשרק פנדל לטובת המארחת , אך אמיליוס זובאס עמד איתן על קו השער והדף את הבעיטה של מוחמד הינדי. התכולים לא נרתעו מההחטאה וארבע דקות לאחר מכן לוקה סטור קלט מסירה של מאור לוי ושיגר בעיטה עוצמתית היישר אל הרשת האדומה.

דקה לפני תוספת הזמן אל-ים קנצפולסקי הותיר את הפועל בעשרה שחקנים לאחר עבירה מסוכנת, וארבע דקות לאחר מכן בן שהר ניצל את חוסר הריכוז בהגנת האורחים להכפיל את התוצאה. בדקה ה-66' היו אלו עוד פעם לוקה סטור ובן שהר, כאשר הפעם סטור מצא את החלוץ הותיק חופשי ברחבה והוא כבש את השער השני שלו במשחק, ובכך קבע את תוצאת המשחק, 0-3 ביתי למלאבס.

הפועל חיפה – בני סכנין (2-1): החיפאים רצו לחזור לנצח לאחר שני משחקים ללא ניצחון, אך שני שערים מהירים של ספינלי (8') וסטפן אומאונגה (18') נתנו לאורחים מסכנין יתרון מוקדם, ואילצו את חניכיו של רוני לוי "לרדוף" אחריהם כל המשחק. המארחים ניסו להשוות את התוצאה ולתקפו הרבה את השער, אך למעט שער של חאתם עבד אלחמיד בדקה ה-66' הם לא הישכלו למצוא את הרשת והמשחק נגמר בתוצאה 1-2 לבני סכנין.

הפועל חדרה – הפועל ירושלים (1-1): עוד לפני שהירושלמים הספיקו לנשום כבר המארחים עלו ליתרון לאחר שגודסוואי דוניו כבש שער מהיר בדקה השנייה מבישול של רוסלן ברסקי. אך הקבוצה של זיו אריה לא נכנסה לפאניקה והתאוששה במהירות עם שער של מתן חוזז בפנדל רק שש דקות לאחר מכן. בהמשך המשחק שתי הקבוצות ניסו לעלות ליתרון ותקפו רבות אחת את שערה של השנייה אך ללא הצלחה, והמשחק נגמר בתיקו 1-1.

בית"ר ירושלים – מכבי נתניה (0-0): לאחר חמישה הפסדים רצופים בליגה קבוצתו של גיא צרפתי רצתה לעשות הכל על מנת לא לצאת מובסת, מנגד בית"ר הגיעה ברצף שלילי גם היא לאחר שלושה הפסדים רצופים ורצתה להראות לעצמה ולאוהדים שיפור ביכולת. בסופו של דבר על אף ניסיונות רבים של שתי הקבוצות התוצאה נשארה מאופסת ושני הצדדים נפרדו בתיקו 0-0.

מכבי ת"א – הפועל ב"ש (0-1): המארחת פתחה בשליטה מוחלטת על המשחק וסיכנה רבות את שערו של ניב אליאסי, עד שבדקה ה-41' אושר דוידה בעט בחוזקה לשער כדור שאליאסי הצליח להדוף רק עד לרגליו של מילסון שכבש את הכדור החוזר והעלה את הצהובים-כחולים ליתרון. במחצית השנייה התנגשות בין השוער לבין ערן זהבי הביאה למארחים גם בעיטת פנדל, אך זהבי בעט היישר לידיים של אליאסי ולא הצליח להכפיל את התוצאה שנמרה כמו שהיא עד לסיום. 0-1 לחניכיו של רובי קין.

מ.ס. אשדוד – מכבי חיפה (5-0): מחצית ראשונה מטורפת של הירוקים הספיקה בשביל להכריע את המשחק, כאשר פרנצדי פיירו העלה את קבוצתו ליתרון כבר בדקה השביעית, ורק 11 דקות לאחר מכן מצאו עצמם האשדודים בעשרה שחקנים לאחר תיקול מסוכן של אזיקיאל הנטי. מכאן והילך המשחק הפך להצגה ירוקה, כשפייר קורנו מבקיע לאחר בישול נהדר של ענאן חלאילי (23') ופיירו משלים רביעייה אדירה (26', 39', 42') ובכך הופך להיות היחידי העונה שכבש רביעייה ועולה לפסגת טבלת מלך השערים. במחצית השנייה חניכיו של מסאי דגו הורידו את הרגל מהגז ולא כבשו, והמשחק נגמר בניצחון 0-5 לאלופה.

בני ריינה – הפועל פ"ת (1-1): במשחק האחרון לחזור ריינה אירחה את האחרונה בטבלה, וסמוך לסיום המחצית הראשונה היא עלתה ליתרן כאשר בדקה ה-43' נוחמד אוסימן העלה את המארחת ליתרון. פ"ת לא רצתה לצאת שוב בידיים ריקות, ובדקה ה-79 פורצ'ן באסי קיבל כדור נהדר מחמזה שיבלי והשווה את התוצאה. 1-1 בסיום.

הוסיפו תגובה