הדרבי החיפאי נגמר בתיקו 1:1, מכבי ת"א הביסה 1:5 את מכבי נתניה

מפגש הפסגה בסמי עופר נגמר בחלוקת נקודות בין שתי הקבוצות מהכרמל, חניכיו של רובי קין חזרו לנצח עם חמישייה

דניאל סונדגרן וגיא מלמד נאבקים. שתי הקבוצות נפרדו בתיקו

המחזור ה-22 הגיע לסיומו וכלל בתוכו שבעה משחקים, ובתוכם דרבי חיפאי חם.

הפועל ת"א – מכבי בני ריינה (0-0): יוסי אבוקסיס קיווה להשיג ניצחון בכורה, אך מנגד שחקני ריינה לא רצו לייצר לעצמם רצף הפסדים שלילי לאחר ההפסד במחזור הקודם למכבי פ"ת, ובתום משחק מלא בהזדמנויות שתי הקבוצות נפרדו בתיקו 0-0.

הפועל ב"ש – מכבי פ"ת (1-1): חניכיו של אליניב ברדה הגיעו בעיצומו של רצף ניצחונות כאשר יש להם את ההזדמנות לשבור את שיא הניצחונות הרצופים בתולדות הליגה, לעומתם המלאבס הגיעו בעיצומו של רצף ניצחונות משלהם לאחר שלושה ניצחונות רצופים, ורצו לתפוס מרחק נוסף מהתחתית. לאחר מחצית ראשונה נטולה שערים, בפתיחת המחצית השנייה היה זה בן שער שניצל מסירה טובה של אלון אזוגי והעלה את הכחולים ליתרון 0-1 בדקה ה-49. האדומים לא נרתעו ותקפו ללא הפסקה את שערו של מרקו וולף, עד שבדקה ה-79 ארטור שושנאצ'ב קלט מסירה נפלאה של אמיר גאנח, השווה את התוצאה וקבע את חלוקת הנקודות. 1-1 בטרנר.

הפועל ירושלים – מ.ס. אשדוד (1-1): המשחק החל בקצב גבוה והזדמנויות לשתי הקבוצות, ובדקה ה-26 הקצב גם תורגם ךשערים לאחר ששלומי אזולאי דייק מהנקודה הלבנה והעלה את האשדודים ליתרון. הירושלמים המשיכו לתקוף ובאמצע המחצית השנייה מתן חוזז מצא את אופק נדיר ברחבה, והוא מבלי להסס שלח כדור חד אל הרשת והשווה את התוצאה שנשמרה עד לסיום, 1-1 בטדי.

הפועל פ"ת – הפועל חדרה (2-0): מפגש התחתית הלוהט התרחש באיצטדיון המושבה, כאשר שתי הקבוצות כבר מסובכות בתחתית ונמצאות בקרב ישיר כנגד הירידה. מי שלא נבהל מהמעמד היה חלוץ החדרתים גודסווי דוניו, שכבר בדקה ה-37 ניצל מסירה נפלאה של אלעד מדמון וכבש את השער הראשון למשחק. בדקה ה-59 היה זה שוב פעם דוניו, שהפעם מצא את ג'יימס אדניי שבקלות כבש את השער השני והבטיח ניצחון אדום. 0-2 להפועל חדרה.

בני סכנין – בית"ר ירושלים (1-2): לאחר ארבע משחקים ללא ניצחון הירושלמים הגיעו לדוחא בנחישות גבוהה לנצח, אך לשחקני סכנין היו תוכניות אחרות ובדקה ה-42 אדריאן פאון כבש שער נפלא מבישול של דור חוגי והעלה את המארחת ליתרון סמוך לסיום המחצית הראשונה. שחקניו של גל כהן לא נרתעו ושש דקות אל תוך המחצית השנייה פרד פריידיי שלח אל עבר נהוראי דבוש את הכדור, והוא המשיך עם הכדור היישר אל שערו של מוחמד אבו ניל, ואל שער בכורה בליגת ONE-ZERO. האדומים לא נבהלו והמשיכו לחפש את הניצחון, עד שבדקה הרביעית לתוספת הזמן צירוף מסירות בתוך הרחבה הביא את הכדור מפאון לעובדיה דרוויש, שמזווית קשה מצא את הרשת וקבע ניצחון דרמטי. 1-2 מדהים לבני סכנין.

מכבי חיפה -הפועל חיפה (1-1): לראשונה מזה המון שנים שתי הקבוצות החיפאיות הגיעו לדרבי כאשר הן בפסגה, והן אכן לא איכזבו עם דרבי חיפאי שכלל כדורגל נפלא. המשחק נפתח בסערה וכבר בדקה ה-11 ענאן חלאיילי הוכשל ברחבה האדומה והעניק בעיטת עונשין מ-11 מטרים לירוקים, אך למרות זאת יואב ג'ראפי נעמד על קו השער בביטחון ובזינוק נפלא הדף את הבעיטה של ליאור רפאלוב. המכבים לא הורתעו והמשיכו לתקוף, ורק ארבע דקות לאחר מכן חלאיילי הגביה כדור לרחבה היישר אל ראשו של גדי קינדה שכבש לראשונה מאז חזר לליגה ואעלה את קבוצתו של מסאי דגו ליתרון. אך הפועלים לא נתנו לדבר לשבור את רוחם, ובמחצית השנייה היה זה תומר יוספי שניצל איבוד כדור של הגנת האלופה וכבש את שער השוויון בדקה ה-58, שוויון שגם נשמר עד לסיום. 1-1 בדרבי החיפאי.

מכבי נתניה – מכבי ת"א (5-1): הצהובים-כחולים רצו לשבור את רצף המשחקים השלילי ללא ניצחון, ואיזו במה טובה יותר הייתה לכך מאשר האצטדיון בנתניה שבעבר גם אירח את קבוצתם כאשר זכו באליפות, וכבר במחצית הראשונה פנדל מדויק של עידו שחר (16') ושער נפלא של רוי רביבו (39') העניקו יתרון לאורחים, שנשמר אל אף שערו של איתמר שבירו בדקה הראשונה של תוספת הזמן למחצית הראשונה. במחצית השנייה שוב היו אלו הצהובים שדהרו אל השער, ושלושה שערים של גבי קניקובסקי (63'), מילסון (73') ושער נוסף של עידו שחר בדקה ה-90+4' חתמו את התוצאה. 1-5 מוחץ לקבוצתו של רובי קין.

הוסיפו תגובה