מכבי ת"א הביסה את 0:4 מכבי פ"ת, הפועל חיפה חזרה מפיגור ל-1:2 על מכבי נתניה

הצהובים ניצחו שבוע שני ברציפות, החיפאים המשיכו את היכולת הטובה גם מול קבוצתו של גיא צרפתי

גבי קניקובסקי חוגג את השער הרביעי של קבוצתו (צילום: מחלקת מדיה מכבי ת"א)

חמישה משחקים שוחקו עד כה במחזור ה-24 בליגת ONE-ZERO, והיום (שני) המחזור יושלם עם שני משחקים נוספים.

מכבי נתניה – הפועל חיפה (2-1): המשחק החל בסערה וכבר בדקה השלישית עוז בילו ניצל חוסר ערנות של הגנת החיפאים והעלה את קבוצתו ליתרון מפתיע משער נפלא. המשחק המשיך להתנהל בקצב גבוה ושתי הקבוצות הגיעו למספר גבוה של מצבים, אך עד למחצית לא נכבשו שערים. המחצית השנייה נפתחה בצורה לדומה לסיום קודמתה, וככל שהדקות עברו הנתנייתים כבר ראו את הניצחון שבאופק, אך בדקה ה-78 תומר יוספי מצא את אנטילבסקי לבד ברחבה והוא כבש מבלי להתבלבל שער ראשון בליגה, והשווה את התוצאה. האדומים המשיכו לדהור קדימה, דקה לפני תוספת הזמן תומר יוספי הוכשל ברחבה בצהובה, ולאחר מכן גם כבש את בעיטת העונשין מ-11 מטרים, שגם נתנה לפועלים את הניצחון. 1-2 להפועל חיפה בסיום.

בני סכנין – מ.ס. אשדוד (1-1): למארחת לא לקח הרבה זמן לעלות ליתרון, וכבר לאחר תשע דקות היה זה שחקן הרכש ספינלי שניצל מסירה טובה של מוחמד שכר וכבש את השער הראשון למשחק, אך האשדודים לא נבהלו ורצו להתאושש לאחר התבוסה במחזור הקודם (למכבי חיפה), וכבר 14 דקות לאחר מכן סתיו נחמני החזיר את קבוצתו למשחק בזכות בישול של מוחמד כנעאן. שתי הקבוצות המשיכו לנסות לעלות ליתרון לאחר מכן אך ללא הועיל והמשחק נגמר בתיקו 1-1.

הפועל ירושלים – מכבי בני ריינה (0-1): לאחר ארבעה משחקים ללא הפסד הירושלמים רצו לשמור על עוד שבוע עם מאזן חיובי, ובמיוחד לעיני הקהל הביתי, וכך היא עשתה עם ניצחון בזכות שערו של יילה דוין, שכבש בדקה ה-30 הודות לבישול של אוהד אלמגור. 0-1 לקבוצה הביתית.

מכבי ת"א – מכבי פ"ת (0-4): לאחר הניצחון המרשים על הפועל ת"א במחזור הקודם רצו המלאבסים ליצור "סרייה" תל-אביבית, אך לצערם הם כשלו בניסיון כשהצהובים-כחולים עלו בטירוף אל הדשא ובזכות ארבעה שערים של זהבי (9'), דור פרץ (27'), מילסון (77') וקניקובסקי (84') גם ניצחו את המשחק. 0-4 מרשים למכבי ת"א.

מכבי חיפה – הפועל חדרה (0-1): הירוקים הגיעו זחוחים לאחר הניצחון המרשים במחזור הקודם, אך מהפתיחה נתקלו בהגנה החזקה של החדרתים, ולמרות ניסיונות רבים ירדו למחצית בתיקו מאופס. גם במחצית השנייה הם התקשו לכבוש עד שבדקה ה-62 פרנצדי פיירו הוריד בצורה מרשימה כדור לגדי קינדה, שכבש מקרוב את שער היתרון של הירוקים, שגם הבטיח את הניצחון. 0-1 לקבוצתו של מסאי דגו.

הוסיפו תגובה