הפועל ב"ש ניצחה 1:2 את מכבי חיפה, מכבי ת"א ביצעה מהפך וגברה 1:2 על הפועל ירושלים

האדומים חגגו ניצחון שמיני ברציפות בכל המסגרות, ספר ולופז כבשו, חמד צימק. המוליכה נקלעה לפיגור בבלומפילד אבל הצליחה להפוך בזכות שערים של תורג'מן וקניקובסקי

הלדר לופז ואמיר גנאח חוגגים

המחזור ה-19 הושלם אתמול (רביעי) עם ארבעה משחקים מסקרנים: מכבי פ"ת אירחה את הפועל חדרה וגברה עליה 0:1, הפועל חיפה אירחה את הפועל ת"א למשחק רב שערים שהסתיים עם 3:4 לאדומים מהכרמל, מכבי ת"א פגשה בבלומפילד את הפועל ירושלים וגברה עליה 1:2, והפועל ב"ש אירחה בביתה את מכבי חיפה למשחק המרכזי וניצחה אותה 1:2.

ב-19:00 יצא לדרך משחק התחתית בין מכבי פ"ת להפועל חדרה, ובדקה ה-42 המארחים עלו ליתרון אחרי נגיחה חזרה של עוביידה חטאב מכדור קרן. התוצאה נשמרה עד לסיום – 0:1 למכבי פ"ת.

ייתכן שזו תמונה של ‏טקסט‏

ב-19:45 החל המשחק בין הפועל חיפה להפועל ת"א, וכבר בדקה השישית המארחת עלתה ליתרון מרגליו של מוחמד קאמרה אחרי מבצע קבוצתי נהדר. שמונה דקות חלפו ולירן סרדל הכפיל את התוצאה עם שער מתוך הרחבה. החגיגה באדום המשיכה בדקה ה-31 כשתומר יוספי כבש שער נפלא מהקרן היישר לרשת של זובאס. בדקה ה-41 גיא מלמד נעץ את הרביעי אחרי שהתקפת הפועל חיפה ניצלה טעויות רבות בהגנת הפועל ת"א.

במחצית השנייה האורחים מת"א התעוררו מההלם ובדקה ה-53 אלן אוז'בולט צימק אחרי שקיבל מסירה ברחבה מהישאם לאיוס וסיים בנגיעה ברגל שמאל. חמש דקות חלפו והפעם שער עצמי של ג'ורג' דיבה אחרי הרמת קרן צימק ל-4:2. בדקה ה-73 הפועל ת"א נותרה בעשרה שחקנים אחרי שרן בנימין ביצע עבירה מסוכנת במרכז המגרש וראה את הכרטיס האדום. שש דקות לאחר מכן ומאזן השחקנים השתווה כאשר מוחמד קאמרה ספג כרטיס צהוב שני והורחק גם הוא. עמוק בתוספת הזמן בריאן פאסי כבש את השלישי של האורחים אחרי הגבהה נהדרת של סתיו טוריאל, אך זה לא הספיק לחבורה של סלים טועמה. 3:4 להפועל חיפה בסיום.

ייתכן שזו תמונה של ‏טקסט‏

בבלומפילד נפגשו מוליכת הטבלה מכבי ת"א והפועל ירושלים. האורחים מהבירה עלו ראשונים על לוח התוצאות כשבדקה ה-13 יילה דוין מצא את עצמו באחד על אחד מול רועי משפתי והקפיץ מעליו בצורה נהדרת לרשת. השוויון של הצהובים הגיע בדקה ה-30 אחרי מבצע קבוצתי בסופו דור תורג'מן כבש מתוך הרחבה. 1:1 במחצית.

שש דקות בתוך המחצית השנייה והמהפך של מכבי ת"א הגיע כשכדור גובה נהדף אל מחוץ לרחבה וגבי קניקובסקי הגיע אליו ראשון ובעט בחוזקה כדור שטוח שנעצר רק ברשת. 1:2 למכבי ת"א בסיום.

ייתכן שזו תמונה של ‏טקסט‏

המשחק המרכזי והמסקרן של המחזור הפגיש את הפועל ב"ש ומכבי חיפה בטוטו טרנר. האדומים פתחו טוב יותר את המשחק ושלטו בדקות הראשונות, כשבדקה ה-22 פרנצדי פיירו ראה את הכרטיס האדום והותיר את מכבי חיפה בעשרה שחקנים. למרות היתרון המספרי המחצית הראשונה הסתיימה ללא שערים.

המחצית השנייה נפתחה בסערה כשבדקה ה-50 כדור חופשי של אנטוניו ספר עבר את כל ההגנה וחדר לרשת של כיוף, 0:1 לב"ש. מכבי חיפה ניסתה לחזור למשחק למרות החיסרון במספרי אך בדקה ה-71 ספגה את השני כשאמיר גנאח בעט בחוזקה, והכדור שלו פגש את הראש של הלדר לופז ומשם לרשת. בדקה ה-89 הירוקים הצליחו לצמק כשכדור קרן לתוך הרחבה הגיע לראשו של תומר חמד שנגח פנימה. 1:2 להפועל ב"ש בסיום.

ייתכן שזו תמונה של ‏‏‏‏5‏ אנשים‏, ‏‏אנשים משחקים כדורגל‏, ‏אנשים משחקים פוטבול‏‏‏ ו‏טקסט‏‏

הוסיפו תגובה