הפועל ת"א ניצחה 1:3 את מ.ס. אשדוד, הפועל ב"ש ניצחה 0:2 את בני סכנין

האדומים מת"א חזרו לנצח לאחר שמונה משחקים ללא ניצחון, צ'יבוטה, לאיוס ואוז'בולט כבשו. הלדר לופז ואלון תורג'מן העניקו לחבורה של אליניב ברדה ניצחון ליגה תשיעי ברציפות

שחקני הפועל ת"א חוגגים (צילום: מחלקת המדיה של הפועל ת"א)

המחזור ה-20 בליגת ONE ZERO יצא אתמול (שבת) לדרכו עם ארבעה משחקים, כאשר שניים נוספים ישוחקו היום והמשחק המרכזי ישוחק מחר.

ב-15:00 החל המשחק שפתח את המחזור בו אירחה מכבי נתניה את מכבי פ"ת, עד הדקה ה-88 היה נראה שהולכים לתיקו ללא שערים, אך אז עידן טוקלומטי כבש שער ניצחון לזכות האורחים.

ייתכן שזו תמונה של ‏טקסט שאומר '‏ONE ZERO תבשבילך בנקאותפרטי בנקאות ליגת 20 מחזור נתניה אצטדיון 1 פ"ת מכבי ('88) טוקלומטי עידן 0 נתניה מכבי‏'‏

ב-17:30 החל המשחק השני של המחזור בו אירחה בני סכנין את הפועל באר שבע. הקבוצה מהדרום שמרה על הרצף המטורף שלה עם ניצחון ליגה תשיעי ברציפות כאשר הפעם היו אלה הלדר לופז ואלון תורג'מן שכבשו בדקות הסיום והעניקו לאליניב ברדה שלוש נקודות נוספות.

ייתכן שזה אלמנט גרפי של ‏טקסט שאומר '‏ONE ZERO פרטיתשעובדת ליגת סכניי 20 מחזור אצטדיוןדוחא דוחא אצטדיון 2 ב"ש הפועל ('90 ,פ) לופז הלדר ('90+7) תורג'מן אלון 0 סכנין בני‏'‏

באצטדיון המושבה אירחה הפועל פ"ת את הפועל חיפה שגם היא רצה חזק בצמרת, ואחרי מחצית ללא שערים האורחים מחיפה עלו ליתרון מרגליו של גיא מלמד בדקה ה-61. בדקה ה-84 היתרון הוכפל עם בעיטה נהדרת של בר לין מחוץ לרחבה (שער בכורה בקריירת הבוגרים), אשר קבע את תוצאת הסיום.

ייתכן שזו תמונה של ‏טקסט‏

המשחק האחרון לאותו ערב התקיים באצטדיון בלומפילד שם אירחה הפועל ת"א את מ.ס. אשדוד. האדומים הגיעו אחרי שמונה משחקים ללא ניצחון אך שברו את הבצורת, כאשר מאוויס צ'יבוטה פתח את החגיגה עם שער נהדר לחיבורים של אריאל הרוש, הישאם לאיוס המשיך עם שער מתוך הרחבה ואלן אוז'בולט נעץ את השלישי. טום בן זקן הצליח רק לצמק בתוספת הזמן.

ייתכן שזה אלמנט גרפי של ‏טקסט‏

הערב המחזור ימשיך כאשר ב-19:00 ייצא לדרכו המשחק בין מכבי בני ריינה להפועל חדרה, וב-20:00 יחל הדרבי הירושלמי בין הפועל לבית"ר ירושלים. מחר ב-20:30 המחזור יינעל עם משחק העונה בו תארח השנייה בטבלה מכבי חיפה את המוליכה מכבי ת"א.

הוסיפו תגובה