תיקו 2:2 דרמטי בין בית"ר ירושלים והפועל פ"ת, מ.ס. אשדוד ניצחה את מכבי בני ריינה 0:1

צמד של עדי יונה לא הספיק לירושלמים שלא הצליחו לשמור על היתרון וספגו שוויון בדקה ה-83. שער של שקד חכמון העניק לאשדודים שלוש נקודות יקרות

עדי יונה חוגג צמד בטדי (צילום: מחלקת המדיה של בית"ר ירושלים)

המחזור ה-19 בליגת ONE ZERO יצא אתמול (שלישי) לדרכו עם שלושה משחקים מעניינים, כאשר מ.ס. אשדוד אירחה את מכבי בני ריינה בי"א וגברה עליה 0:1, מכבי נתניה אירחה את בני סכנין בנתניה ונכנעה לה בתוצאה זהה, ובית"ר ירושלים אירחה בטדי את הפועל פ"ת ונפרדה ממנה בתיקו 2:2 דרמטי.

ב-19:00 החל המחזור עם המשחק בין מ.ס. אשדוד לבני סכנין, ובדקה ה-15 המארחים עלו ראשונים ליתרון. קרן של אלעד שחף מצד שמאל נחתה על ראשו של שקד חכמון הצעיר שניצל יציאה לא טובה של גד עמוס ונגח מקרוב פנימה – 0:1 לאשדוד. בהמשך ריינה חיפשה את השוויון אך לא הייתה מדויקת ואף הייתה קרובה לספוג את השני, אך גם האשדודים לא דייקו בנגיעה האחרונה והתוצאה נשארה על כנה – 0:1 בסיום.

ייתכן שזו תמונה של ‏טקסט שאומר '‏ONE 7ERO רתבשבילך רטיתשעובדת ONEZERO בנקאותפר ליגת 0 D 19 מחזור הי"א 001 אצטדיוןהי"א אצטדיון 1 ריינה בני מכבי אשדוד .מ.ס (15) חכמון שקד‏'‏

ב-19:45 יצא לדרכו המשחק בין מכבי נתניה לבני סכנין שהגיעה אחרי חמישה משחקי ליגה ללא ניצחון. לאחר מחצית מאופסת עם מספר מצבים לשתי הקבוצות, האורחים מצאו את הרשת. בדקה ה-51 הגבהה מדויקת של עידו וייר הגיעה לראשו של דור חוגי, שנגח פנימה משבעה מטרים. בדקה ה-88 מכבי נתניה הייתה קרובה מאוד למצוא את השוויון אחרי מבצע אישי נהדר של בילנקי, אבל הבעיטה שלו ננעצה רק בקורה. 0:1 לבני סכנין בסיום.

ייתכן שזו תמונה של ‏טקסט‏

ב-20:00 יצא לדרכו המשחק בין בית"ר ירושלים להפועל פ"ת באצטדיון טדי. 25 דקות מהפתיחה והרשת של עומר כץ זזה לראשונה אחרי שטימוטי מוזי הגביה לרחבה ודווקא אחד השחקנים הנמוכים על המגרש, עדי יונה, הגיע לפני כולם ונגח פנימה. חמש דקות בלבד חלפו והכישרון הצעיר של בית"ר הכפיל את מאזן השערים שלו במשחק אחרי חילופי מסירות עם ירדן שועה, שהשאירו אותו בתוך הרחבה ומשם הדרך לרשת הייתה קצרה – 0:2 לבית"ר.

דווקא כשהיה נראה שהמשחק הולך לכיוון אחד, האורחים מפ"ת הצליחו לחזור. בדקה ה-33 הירושלמים נותרו בעשרה שחקנים לאחר עבירה מסוכנת של דן עזריה על פורצ'ן באסיי במרכז המגרש. בדקה ה-36 לי-און מזרחי הכשיל ברחבה את אלימלך והאורחים זכו בפנדל, אותו עידן ורד תרגם לשער מצמק. 1:2 לבית"ר במחצית.

בדקה ה-89 השוויון של הפועל פ"ת הגיע אחרי התקפה מסודרת, בסופה חמזה שיבלי שהצטרף רק השבוע מצא את עצמו בתוך הרחבה, ומול מיגל סילבה הקפיץ את הכדור היישר לתוך הרשת. 2:2 דרמטי בסיום.

ייתכן שזו תמונה של ‏טקסט‏

הערב המחזור יושלם עם ארבעה משחקים נוספים: מכבי פ"ת תארח את הפועל חדרה במושבה, הפועל חיפה תארח את הפועל ת"א בסמי עופר, מכבי ת"א תארח את הפועל ירושלים בבלומפילד, ומכבי חיפה תתארח אצל הפועל ב"ש בטוטו טרנר למשחק המרכזי.

הוסיפו תגובה