מכבי ת"א ניצחה את הפועל ת"א 2:4 בדרבי

צמדים של דור תורג'מן וערן זהבי העניקו לצהובים-כחולים שלוש נקודות לאחר שלושה משחקים ללא ניצחון. רוחנא וארצ'ל השוו זמנית

ערן זהבי חוגג צמד בדרבי התלאביבי

המחזור ה-17 בליגת ONE ZERO הסתיים הערב (רביעי) עם ארבעה משחקים, לאחר שאתמול נערכו שלושה משחקים בהם הפועל חיפה ניצחה 0:2 את הפועל חדרה, מכבי נתניה ביצעה מהפך וגברה 1:2 על הפועל ירושלים, והפועל באר שבע ניצחה בטוטו טרנר 0:2 את הפועל פ"ת.

הערב המחזור המשיך כשבמרכזו התקיים הדרבי התלאביבי. כבר לאחר דקה וחצי משריקת הפתיחה נכבש השער הראשון במשחק כאשר גבי קניקובסקי ניצל טעות בחצי המגרש של הפועל, מסר לדור תורג'מן לתוך הרחבה שגלגל לרשת של זובאס. בדקה ה-25 החלוץ הצעיר הכפיל את מאזנו במשחק כשהשתלט על ריבאונד מבעיטה של זהבי, וברגל שמאל בעט פנימה. האדומים לא הרימו ידיים ובדקה ה-32 אליאן רוחנא נגח מתוך הרחבה לרשת של משפתי, 1:2 בבלומפילד. שש דקות בלבד לאחר מכן הגיע השוויון של האדומים כאשר טל ארצ'ל חיכה בסבלנות מחוץ לרחבה למסירת רוחב של הישאם לאיוס, ובעט בנגיעה לרשת. 2:2 מטורף בדרבי.

המוליכה חזרה מהר למשחק ובדקה ה-43 ערן זהבי שבר בצורת אישית של שישה משחקים כשהשתלט על כדור עומק ברחבה ובעט אותו למשקוף ופנימה. 2:3 למכבי ת"א במחצית.

החצי השני נפתח בקצב קצת פחות משוגע מהראשונה, ובדקה ה-62 ארצ'ל הכשיל את סבוריט בתוך הרחבה והצהובים קיבלו פנדל. זהבי ניגש לבעיטה ושלח אותה בחוזקה לרשת של זובאס, 2:4 למכבי ת"א בסיום.

מוקדם יותר הערב אירחה בני סכנין את מכבי חיפה באצטדיון דוחא. בדקה השביעית ענאן חלאילי ניצל טעות קשה של אבו ניל וגלגל מול שער חשוף פנימה. 0:1 למכבי חיפה במחצית. 11 דקות בתוך המחצית השנייה והפעם היה תורו של דין דוד לכבוש כשקיבל כדור בתוך הרחבה, עבר את מארון גנטוס וגלגל מזווית קשה פנימה. שש דקות בלבד חלפו ודוד השלים צמד כשנגח מקרוב פנימה. 0:3 לירוקים בסיום.

הוסיפו תגובה