הפועל ב"ש גברה 0:1 על הפועל ירושלים בטדי והשיגה ניצחון שביעי ברציפות

שער ניצחון יקר של אמיר גנאח העניק לאדומים מהנגב שלוש נקודות מול החבורה של זיו אריה. הפועל חדרה ומ.ס. אשדוד נפרדו בתיקו 1:1

אמיר גנאח חוגג את שער הניצחון (צילום: מחלקת הדיגיטל של הפועל ב"ש)

המחזור ה-18 בליגת ONE ZERO יצא אתמול (שבת) לדרכו עם שלושה משחקים: הפועל חדרה אירחה את מ.ס. אשדוד, מכבי בני ריינה אירחה את הפועל חיפה, והפועל ב"ש התארחה בטדי אצל הפועל ירושלים.

בטדי הקריר אירחה הפועל המקומית את הרביעית בטבלה, הפועל ב"ש. המחצית הראשונה לא התעלתה לרמות גבוהות והסתיימה ללא שערים. בחצי השני הפועל ירושלים כמעט ועלתה ליתרון בדקה ה-64 כשמתן חוזז קיבל מסירת רוחב מצד שמאל וניסה את מזלו עם בעיטה בנגיעה, אבל הכדור שלו הלך סמוך לקורה והחוצה. בדקה ה-74 השער הראשון והיחיד במשחק הגיע כשפוקו עבר את אילוז' יאו ומסר לאמיר גנאח שחיכה בתוך הרחבה, ובנגיעה קלה בשמאל גלגל את הכדור לרשת של אדליי. 0:1 להפועל ב"ש בסיום.

ייתכן שזה אלמנט גרפי של ‏טקסט‏

מוקדם יותר המחזור נפתח עם משחק התחתית בין הפועל חדרה למ.ס. אשדוד באצטדיון בנתניה. האורחים עלו ראשונים על לוח התוצאות בדקה ה-11 כשרועי לוי פרץ נהדר באגף ימין והעביר רוחב לבוטאקה, הבעיטה שלו נהדפה ועל הריבאונד עט רביד אברג'יל ששלח את הכדור לרשת. בדקה ה-33 השוויון של המארחים הגיע כשרוסלן ברסקי בעט בחוזקה מחוץ לרחבה, הכדור פגע בדרך בטימוטי אוואני מה שהטעה את הרוש ומשם לרשת. 1:1 בסיום.

ייתכן שזו תמונה של ‏טקסט שאומר '‏ONE ZERO תבשבילך פרטיתשעובדת ליגת שוורץ שולם 18 מחזור נתניה אצטדיון אשדוד .מ.ס ('11) אברג'יל רביד 1 חדרה הפועל ('33) ברסקי רוסלן‏'‏

באצטדיון גרין אירחה מכבי בני ריינה את הפועל חיפה, כאשר שתי הקבוצות הגיעו במומנטום חיובי אחרי ניצחונות במחזור החולף. ריינה הגיעה למספר מצבים במחצי הראשונה אבל אוסמאן וקוסטה לא מצאו את המסגרת של ג'ראפי. בחצי השני גיא מלמד היה קרוב מאוד לכבוש כשעבר את גד עמוס בתוך הרחבה, אבל סחט הצלה מהקו. 0:0 בסיום.

ייתכן שזו תמונה של ‏טקסט‏

הוסיפו תגובה