מכבי חיפה הביסה 0:5 את מכבי פ"ת וצימקה את הפער בצמרת לשלוש נקודות

הירוקים סיפקו הצגה של כדורגל בסמי עופר עם חמישייה לרשת של המלאבסים. מכבי ת"א השוותה בדקות הסיום ל-2:2 מול מכבי בני ריינה

שחקני מכבי חיפה חוגגים (צילום: מחלקת המדיה של מכבי חיפה)

המחזור ה-16 בליגת ONE ZERO הסתייים אמש (ראשון) עם שני משחקים בהם מכבי חיפה גברה בביתה 0:5 על מכבי פ"ת, ומכבי בני ריינה ומכבי ת"א נפרדו בתיקו 2:2.

הירוקים מחיפה הגיעו אחרי הניצחון 0:1 במשחק העונה וצמצום הפער בצמרת, ובדקה ה-33 מצאה את הרשת בפעם הראשונה לערב זה (ולא האחרונה). ליאור רפאלוב קיבל מחלאילי את הכדור על רחבת ה-16, סידר לעצמו מצב בעיטה ושחרר כדור שטוח ומדויק לרשת. שבע דקות חלפו והפעם חלאילי על תקן הכובש, הגבהה של קני סייף נהדפה לקשר הצעיר שבעט ברגל שמאל מהאוויר ופנימה, 0:2 ירוק במחצית.

בדקה ה-64 קיבלנו את השער המרהיב במשחק כשגוני נאור חטף כדור בחלק המגרש של האורחים והקפיץ באלגנטיות מעל מרקו וולף ולרשת. חמש דקת לאחר מכן סוף פודגראנו העביר רוחב לדין דוד, שעבר את וולף בקלילות ומקרוב גלגל לרשת את הרביעי. את תוצאת המשחק חתם שון גולדברג בדקה ה-84 כשהגיע ראשון למסירת רוחב של דין דוד ודחק את הכדור פנימה. 0:5 למכבי חיפה בסיום.

באצטדיון בגרין אירחה מכבי בני ריינה את מכבי ת"א שניסתה להתאושש מההפסד במשחק העונה, אך דווקא המארחים עלו ראשונים ליתרון בדקה ה-20 מנגיחה של עבדאללה ג'אבר מתוך הרחבה. מוליכת הטבלה הצליחה לחזור למשחק על סף המחצית כשבדקה ה-43 דור פרץ חטף כדור באזור הרחבה של גד עמוס, התקדם מעט ובעט בחוזקה פנימה. 1:1 במחצית.

החצי השני נפתח גם הוא במומנטום טוב עבור ריינה ובדקה ה-53 לואי חלף ניצל עירבוביה ברחבה וגלגל מחמישה מטרים לרשת של רועי משפתי. חמש דקות לסיום 90 הדקות דור פרץ הציל את מכבי ת"א מהפסד כשקיבל כדור בתוך הרחבה ובעט אותו לרשת של עמוס. 2:2 בסיום.

הוסיפו תגובה