הפועל ב"ש הביסה 0:4 את הפועל ת"א, בית"ר ירושלים גברה 0:3 על הפועל חדרה

האדומים מהנגב להטו עם רביעייה נוספת, הפעם לרשת של האדומים מת"א. הירושלמים עם שלישייה לרשת של הקבוצה מהשרון

שחקני הפועל ב"ש חוגגים בבלומפילד (צילום: מחלקת המדיה של הפועל ב"ש)

המחזור ה-16 בליגת ONE ZERO יצא לדרכו אתמול (שבת) עם חמישה משחקים מסקרנים שהניבו עשרה שערים.

ב-15:00 יצא לדרכו המשחק באצטדיון בנתניה בו אירחה הפועל חדרה את בית"ר ירושלים. תשע דקות מהפתיחה והצהובים-שחורים עלו על לוח התוצאות כשכדור קרן של ירדן שועה גילח את ראשו של אדי גוטליב ומשם לרשת של הרמן. בית"ר המשיכה ללחוץ על הגז וחיפשה את השני עוד לפני השריקה למחצית, אך לא הצליחה.

במחצית השנייה החבורה של אבוקסיס הכפילה את היתרון כשעדי יונה קיבל כדור מירדן שועה, עבר את הרמן וגלגל לרשת בקלילות. שלוש דקות בלבד חלפו, ושוב ירדן שועה עם מסירת אומן בישל את השלישי שלו במשחק, הפעם למיירון ג'ורג' שחלף אל פניו של הרמן ודחק את הכדור פנימה. 0:3 לבית"ר בסיום.

ייתכן שזו תמונה של ‏טקסט‏

באצטדיון באשדוד אירחה מ.ס. אשדוד את הפועל חיפה, שהגיעה אחרי שני ניצחונות ברצף ונמצאית במקום השלישי בטבלה. המצב הראשון במשחק הגיע מהצד של המארחים כשרועי לוי הוריד כדור לנועם מוצ'ה, אבל יואב ג'ראפי הגיב טוב והדף את הבעיטה. בדקה ה-32 הפועל חיפה עלתה ליתרון כשתומר יוספי ניסה את מזלו עם בעיטה מחוץ לרחבה, הכדור פגע באוואני, מה שבילבל את אריאל הרוש ומשם לרשת. 0:1 להפועל חיפה במחצית. אשדוד ניסתה לחזור למשחק אך לא מצאה את הרשת. מנגד הפועל חיפה קיבלה כמה הזדמנויות להכפיל את התוצאה אך גם היא לא הייתה מדויקת. 0:1 בסיום.

ייתכן שזה אלמנט גרפי של ‏טקסט‏

בטדי אירחה הפועל ירושלים את בני סכנין. בדקה השלישית הירושלמים כמעט ומצאו את הרשת אבל הבעיטה של סדריק דון מ-16 מטרים נעצרה רק במשקוף. בהמשך שתי הקבוצות חיפשו את היתרון אך לא היו מדויקות מספיק. בחצי השני המגמה נמשכה ושני השוערים לא באמת עמדו בסיכון ממשי, 0:0 גם בסיום.

ייתכן שזה אלמנט גרפי של ‏טקסט‏

באותה שעה יצא לדרכו המשחק בין הפועל פ"ת למכבי נתניה באצטדיון המושבה, שהגיעה אחרי ארבעה ניצחונות רצופים מאז הגיע אליה גיא צרפתי. בדקה ה-20 הכחולים מצאו את הרשת כשהרכש החדש שובל גוזלן ניצל עירבוביה ברחבה של נתניה ונגד את הכדור לרשת של צרפתי, איזו בכורה מוצלחת לחלוץ. בדקה ה-36 עוז בילו ניסה את מזלו עם בעיטה מתוך הרחבה, אבל עומר כץ היה במקום והדף לקרן. על סף המחצית שובל גוזלן הוכשל על סף הרחבה ע"י פלמאן גלבאוב, שראה את הכרטיס האדום הישיר. אל הבעיטה ניגש אבי ריקן ששלח את הכדור לחיבורים. 0:2 להפועל פ"ת במחצית.

בדקה ה-74 מכבי נתניה נשארה בתשעה שחקנים, אחרי שגם נאסים אואמו ראה את הכרטיס האדום לאחר שהכשיל את רועי אלימלך. בתוספת הזמן איתי שכטר קיבל הזדמנות לכבוש שער נוסף עבור פ"ת, אבל צרפתי הדף את הבעיטה שלו. 0:2 גם בסיום.

ייתכן שזו תמונה של ‏טקסט‏

המשחק שנעל את משחקי השבת הפגיש את הפועל ת"א והפועל ב"ש באצטדיון בלומפילד. בדקה ה-20 קרן של הפועל ב"ש הגיע לראשו של הקפטן מיגל ויטור, שנגח לפינה הקרובה של זובאס ופנימה. בדקה ה-45 המארחים נותרו בעשרה שחקנים אחרי שעומר סניור ביצע עבירה מסוכנת על הלדר לופז במרכז המגרש וראה את הכרטיס האדום. 0:1 להפועל ב"ש במחצית.

החצי השני נפתח טוב עבור האורחים כשעדן שמיר הכפיל את התוצאה בעזרת בישול נפלא של אמיר גנאח. חמש דקות בלבד חלפו, הפעם היה זה רותם חטואל שהצטרף לחגיגה כשקיבל מסירת עומק נהדרת מיוני סטויאנוב והקפיץ מעל זובאס ולרשת. בדקה ה-82 חטואל השלים צמד (ושער שביעי העונה) כשהגיע ראשון לכדור שנהדף ע"י זובאס, ומקרוב דחק את הרביעי של ב"ש. 0:4 בסיום.

ייתכן שזו תמונה של ‏טקסט‏

הערב (ראשון) המחזור יסתיים עם שני משחקים כאשר מכבי בני ריינה תארח בגרין את מכבי ת"א, ומכבי חיפה תארח בסמי עופר למשחק המרכזי את מכבי פתח תקווה.

הוסיפו תגובה