מכבי חיפה ניצחה 1:2 את הפועל ירושלים, תיקו 1:1 מפתיע להפועל חדרה מול מכבי תל אביב

שלושה ימים לפני משחק העונה החיפאים ניצחו את החבורה של זיו אריה וצמצמו את הפער בצמרת לשמונה נקודות, לאחר שהצהובים מעדו בתיקו ביתי מול החדרתים

פייר קורנו עם הכדור (צילום: מחלקת המדיה של מכבי חיפה)

המחזור ה-15 המשיך אתמול (ראשון) עם שני משחקים כאשר מכבי ת"א אירחה בבלומפילד את הפועל חדרה, ומכבי חיפה אירחה בסמי עופר את הפועל ירושלים למשחק המרכזי של המחזור.

מכבי תל אביב קיוותה להמשיך את רצף הניצחונות המרשים שלה לפני משחק העונה, אך להפועל חדרה היו תוכניות אחרות וכבר בדקה ה-14 כדור גובה מדויק של רז טוויזר פגש את ראשו אל אלעד מדמון שנגח כדור עוצמתי אל הקורה ומשם אל הרשת. זהו השער השמיני של החלוץ הצעיר העונה. החבורה של רובי קין לא הייתה מוכנה לצאת מהמשחק בידיים ריקות והחלה להגברי את הלחץ בחלק הקדמי, עד שבדקה ה-67 מתוך ערבוביה בתוך הרחבה הצליח דור תורג'מן להביקע את שער השיוויון, ובכך נקבע תוצאת המשחק, 1:1.

באצטדיון סמי עופר אירחה מכבי חיפה את הפועל ירושלים, כאשר הירוקים רצו לשבורת את הבצורת הקטנה שכללה שני משחקים ללא ניצחון. המשחק החל בקצב גבוה וכבר בדקה ה-9 ליאור רפאלוב הרים כדור למרכז הרחבה שפגש את ראשו של שון גולדברג שהעלה את המארחת ליתרון. אך קבוצתו של זיו אריה לא הייתה מוכנה לומר נואש ובדקה ה-29 פריצה של מתן חוזז מהאגף הסתיימה בהכשלה שלך עלי מוחמד בתוך הרחבה, ובעקבות כך גם בבעיטת עונשין מ-11 מטרים. חוזז גם בעט את הפנדל וכבש את השער שקבע 1:1. החיפאים לא היו מוכנים לעוד משחק ללא ניצחון ודקה לפני תוספת הזמן של המחצית מחמוד ג'אבר בעט בעוצמה אל הקורה של נדב זמיר, הכדור נהדף מהעמוד הישר לרגליו של פרנטדזי פיירו שכבש מבלי להסס והעלה את קבוצתו ליתרון, ועל הדרך גם את עצמו לראש טבלת מלכי השערים. במחצית השנייה שתי הקבוצות המשיכו לתקוף אך ללא תועלת, תוצאת הסיום נשארה 1:2 לקבוצתו של מסאי דגו.

הערב המחזור יושלם עם שני משחקים נוספים כאשר מכבי פ"ת תארח באצטדיון המושבה את הפועל חיפה בשעה 19:00, ובית"ר ירושלים תארח את מ.ס. אשדוד בטדי בשעה 20:00.

הוסיפו תגובה