הפועל ב"ש גברה 2:4 על מכבי בני ריינה, מכבי נתניה השיגה מהפך וניצחה 1:2 את הפועל ת"א

האדומים מהנגב חגגו בטוטו טרנר עם רביעייה נוספת, צמד של מקסים פלקושצ'נקו העניק ליהלומים מהפך על האדומים מת"א ושלוש נקודות נוספות

עדן שמיר והלדר לופס חוגגים (צילום: מחלקת המדיה של הפועל ב"ש)

המחזור ה-15 בליגת ONE ZERO יצא לדרכו עם שלושה משחקים: הפועל ב"ש ניצחה בטוטו טרנר 2:4 את מכבי בני ריינה, מכבי נתניה ניצחה 1:2 את הפועל ת"א, בני סכנין והפועל פ"ת נפרדו ב-0:0 באצטדיון דוחא.

ב-15:00 יצא לדרכו המשחק הראשון של המחזור בו אירחה הפועל ב"ש את מכבי בני ריינה. כבר בדקה ה-15 הרשת של האורחים זזה אחרי שער של עדן שמיר הודות לבישול נפלא של יוני סטויאנוב. בדקה ה-28 גיא בדש קיבל הזדמנות להכפיל את התוצאה עם בעיטת 11 מטרים, אבל גד עמוס עצר את הבעיטה. כעבור שלוש דקות שמיר כבש את שערו השני עם ביצוע פשוט נפלא אחרי מבצע קבוצתי מרהיב של הפועל ב"ש – פוקו הכניס כדור עומק ממרכז המגרש, הלדר לופס המשיך מאגף שמאל מהאוויר ועדן שמיר סיים עם נגיחה לרשת של עמוס.

בדקה ה-35 ריינה הצליחה לצמק עם שער של לואי חילף שניצל טעות בהגנת ב"ש ובעט לרשת של אליאס. בדקה ה-52 המארחים המשיכו בחגיגת השערים והפעם הלדר לופס סיים עם נגיחה מקרוב אחרי הגבהה מדויקת של רועי גורדנה. שלוש דקות חלפו והפעם גורדנה על תקן הכובש, הקשר קיבל כדור כ-20 מטר מהשער ושחרר פצצה לחיבורים של גד עמוס. בדקות הסיום האורחים הצליחו לצמק עם שער של שלומי אזולאי מתוך הרחבה. 2:4 להפועל ב"ש בסיום.

ייתכן שזו תמונה של ‏טקסט‏

ב-18:00 יצא לדרכו המשחק בין בני סכנין להפועל פ"ת באצטדיון דוחא. המשחק לא התעלה לרמות גבוהות ושתי הקבוצות לא היו מדויקות לאורך כל המשחק. 0:0 וחלוקת נקודות בסיום.

ייתכן שזו תמונה של ‏טקסט‏

המשחק שנעל את משחקי השבת התקיים בנתניה, שם אירחה מכבי נתניה את הפועל ת"א. שלוש דקות בלבד משריקת הפתיחה והאדומים מצאו את הרשת אחרי שמאוויס צ'יבוטה מצא את עצמו מול השער לאחר מסירת רוחב של אלן אוז'בולט, ומשם הדרך לרשת הייתה קצרה מאוד. החבורה של גיא צרפתי לא נבהלה מהפיגור המוקדם ובדקה ה-15 מצאה את השוויון עם שער של מקסים פלקושצ'נקו מתוך הרחבה. ארבע דקות בלבד חלפו והקשר כבש את השני שלו כשחדר לתוך הרחבה של זובאס ובעט בחוזקה לרשת. 1:2 בסיום.

ייתכן שזו תמונה של ‏טקסט‏

הערב המחזור ימשיך עם שני משחקים נוספים כאשר מכבי ת"א תארח את הפועל חדרה בשעה 20:00 באצטדיון בלומפילד, ומכבי חיפה תארח את הפועל ירושלים ב-20:30 למשחק המרכזי בסמי עופר.

הוסיפו תגובה