הפועל חיפה הביסה 0:3 את מכבי פ"ת, בית"ר ירושלים ומ.ס. אשדוד נפרדו בתיקו 1:1

האדומים מהכרמל ממשיכים ביכולת הטובה, הפעם על חשבונם של המלאבסים. חלוקת נקודות בטדי

ינון אליהו חוגג (צילום: מחלקת המדיה של הפועל חיפה)

המחזור ה-15 בליגת ONE ZERO הושלם אתמול (שני) עם שני משחקים כאשר מכבי פתח תקווה אירחה את הפועל חיפה במושבה, ובית"ר ירושלים אירחה את מ.ס. אשדוד באצטדיון טדי.

האדומים מהכרמל שהגיעו אחרי המהפך הגדול על בית"ר ירושלים במחזור הקודם פתחו טוב יותר את המשחק, וכבר בדקה ה-17 עלו ליתרון. הגבהה מדויקת של תומר יוספי לתוך הרחבה מצאה את ראשו של ינון אליהו, שנגח מחמישה מטרים לרשת. 0:1 להפועל חיפה במחצית.

11 דקות בתוך המחצית השנייה והפועל חיפה מצאה את השני. מתפרצת קטלנית שהתחילה עם בוגנים המשיכה עם מסירה לגיא מלמד, שמסר ללירן סרדל והקשר גלגל לרשת, 0:2 במושבה. בדקה ה-85 פנדל מוצלח של גיא מלמד קבע את תוצאת הסיום של ההתמודדות – 0:3 מוחץ להפועל חיפה.

ייתכן שזו תמונה של ‏טקסט‏

המשחק שנעל את המחזור הפגיש בין בית"ר ירושלים למ.ס. אשדוד באצטדיון טדי. שתי הקבוצות הגיעו אחרי הפסד וחיפשו נקודות חשובות להמשך, ולאחר מחצית מאופסת דווקא אשדוד היא זו שעלתה ראשונה על לוח התוצאות. בדקה ה-50 נעום מוצ'ה הוכשל ברחבה ע"י טרזיי תומא ואשדוד זכתה בבעיטת 11 מטר. ג'ורדן בוטאקה ניגש לבעיטה ושלח את הכדור ימינה ולרשת. בדקה ה-67 ירדן שועה הוכשל גם הוא ברחבה ולאחר בדיקה VAR נשרק פנדל לזכות בית"ר. שועה עצמו לקח את הבעיטה, זרק את אריאל הרוש שמאלה ואת הכדור ימינה ולרשת. 1:1 בסיום.

ייתכן שזו תמונה של ‏טקסט‏

הוסיפו תגובה