הפועל ת"א ובני סכנין נפרדו ב-3:3 דרמטי, הפועל ירושלים גברה 1:3 על מכבי פ"ת

משחק רב שערים בבלומפילד הסתיים עם דרמה בדקות הסיום וחלוקת נקודות, האדומים מירושלים עם ניצחון רביעי בחמשת המשחקים האחרונים

אור בלוריאן חוגג את השוויון הדרמטי (צילום: מחלקת המדיה של הפועל ת"א)

המחזור ה-14 בליגת ONE ZERO סיפק לנו יום משחקים נהדר עם לא מעט שערים ודרמות.

באצטדיון טדי אירחה הפועל ירושלים של זיו אריה את מכבי פתח תקווה. האדומים פתחו טוב את המשחק והגיעו למספר מצבים, ובדקה ה-43 גם מצאו את הרשת עם שער של יילה דוין אחרי טעות בהגנת האורחים. על סף המחצית התוצאה הוכפלה עם שער נפלא של אופק ביטון אחרי בישול נהדר של מתן חוזז. במחצית השנייה מכבי פ"ת הצליחה לצמק עם פנדל מוצלח של מוחמד הינדי, אבל שער של קאפיטה בדקה ה-78 חתם את תוצאת המשחק, 1-3 להפועל ירושלים בסיום.

ייתכן שזו תמונה של ‏טקסט שאומר '‏ONE ONEZERO ZERO פרטיתשעובדתב בנקאותפר ליגת 14 מחזור טדי אצטדיון 1 ×"פ מכבי ('53 ,פ) הנדי מוחמד 3 ירושלים הפועל ('43) דוין יילה ('45+2) ביטון אופק ('78) קאפיטה‏'‏

המשחק הגדול של הערב הגיע מאצטדיון בלומפילד שם אירחה הפועל ת"א את בני סכנין. האורחים עלו ליתרון מוקדם יחסית עם שער של דור חוגי שבעט מדויק מחוץ לרחבה והכניע את זובאס אחרי התקפה מתפרצת. תשע דקות חלפו וחוגי הכפיל את התוצאה עם שער מתוך הרחבה. האדומים לא הרימו ידיים ובדקה ה-52 עומרי אלטמן הצליח לצמק כשהגיע ראשון לריבאונד מפנדל שבעט והחמיץ, אך הפעם דייק. בדקה ה-66 השוויון של המארחים הגיע כשאור בלוריאן עלה מעל כולם להגבהה של אלטמן ונגח לרשת של אבו ניל. הדרמה הענקית החלה בתוספת הזמן כאשר סכנין זכתה בפנדל לאחר נגיעת יד של האדומים ברחבה. חוגי ניגש לבעוט וזובאס הדף, אבל השופט החליט על בעיטה חוזרת מפני שזובאס זז מהקו לפני הזמן. בניסיון השני חוגי שוב החמיץ, וגם הפעם זובאס זז לפני הזמן והשופט הורה על בעיטה נוספת. הפעם זהאי אחמד ניגש לבעיטה ושלח את הכדור לרשת העליונה ופנימה. חשבתם שהדרמה נגמרה? תחשבו שוב. בדקה ה-100 של המשחק אלון אזוגי הכניס כדור לתוך הרחבה, אליו הגיע בלוריאן שהשלים צמד וקבע 3-3 מטורף בסיום.

ייתכן שזה אלמנט גרפי של ‏טקסט‏

באצטדיון הי"א באשדוד אירחה מ.ס. אשדוד את מוליכת הטבלה מכבי ת"א. לצהובים-כחולים לקח כמעט מחצית שלמה לכבוש את היתרון, כשבתוספת הזמן של המחצית דן ביטון שחרר בעיטה חופשית מדויקת לחיבורים של אריאל הרוש. שתי דקות בתוך המחצית השנייה והשני של מכבי ת"א הגיע כשקיקו בונדוזו קיבל כדור בתוך הרחבה וגלגל לרשת. אשדוד לא הרימה ידיים והצליחה לצמק עם התקפה מתפרצת שהסתיימה באחד על אחד של אבנעזר ממאטה מול אורלנדו מוסקרה, אותו החלוץ סיים עם בעיטה לרשת. בדקה ה-85 דור תורג'מן ריסק את הניסיונות של אשדוד לסנסציה כשסיים התקפה מתפרצת עם בעיטה קלילה מתוך הרחבה ולרשת. בתוספת הזמן של המשחק קניקובסקי התכבד ברביעי של האורחים כשחדר לרחבה באין מפריע ושלח כדור שטוח לשער של הרוש. 1-4 למכבי ת"א בסיום.

ייתכן שזו תמונה של ‏טקסט‏

ההפתעה של המחזור הגיעה מאצטדיון המושבה, שם הפועל פ"ת אירחה את מכבי חיפה. המלאבס פתחו טוב את המשחק והגיעו למספר מצבים, אך דווקא חיפה זאת שעלה ליתרון ראשונה כששון גולדברג השתלט על כדור בתוך הרחבה ודחק אותו לרשת. חמש דקות בלבד חלפו והמענה של המארחים הגיע. רז שטיין בעט נהדר מתוך הרחבה, שריף כיוף הצליח להדוף אבל רועי אלימלך הגיע ראשון לריבאונד ושלח את הכדור לרשת. 1-1 במחצית.

עם פתיחת המחצית השנייה המהפך של הכחולים הגיע, שוב אלימלך היה זה שכבש כשעלה מעל כולם לכדור גובה בתוך הרחבה ונגח מקרוב לרשת של כיוף. בדקה ה-70 מכבי חיפה הצליחה להשוות כשפרנצדי פיירו השתלט על כדור עומק בתוך הרחבה וגלגל אותו לרשת מקרוב. 2-2 בסיום.

ייתכן שזו תמונה של ‏טקסט‏

הערב (חמישי) המחזור יסתיים עם המשחק המרכזי, כאשר הפועל חיפה תארח את בית"ר ירושלים באצטדיון סמי עופר.

הוסיפו תגובה