בית"ר ירושלים גברה 2:3 על מכבי פ"ת, מכבי ת"א ניצחה 0:1 את הפועל חיפה

שערים של מוזי, מורוזוב ושועה העניקו לירושלמים ניצחון בטדי, ירדן כהן ואנאס מחמיד כבשו לאורחים. עידן נחמיאס כבש לזכות המוליכה בסמי עופר

שחקני בית"ר חוגגים עם גריגורי מורוזב (צילום: מחלקת המדיה של בית"ר ירושלים)

המחזור ה-13 בליגת ONE ZERO הסתיים אמש (ראשון) עם שלושה משחקים: בית"ר ירושלים ניצחה 2:3 את מכבי פ"ת בטדי, מכבי ת"א חזרה עם 0:1 מול הפועל חיפה בסמי עופר, והפועל ת"א נפרדה בתיקו ללא שערים מול מכבי לחיפה בבלומפילד.

ב-19:45 יצא לדרך המשחק בטדי בין בית"ר ירושלים למכבי פ"ת, וארבע דקות משריקת הפתיחה הצהובים-שחורים עלו על לוח התוצאות. ירדן שועה קיבל כדור בתוך הרחבה ובעט לשער, לבקוביץ' הדף ישר לרגליו של טימוטי מוזי שבעט מקרוב לרשת, 0:1 לבית"ר. בדקה ה-26 השוויון של האורחים הגיע כשכדור קרן מצד ימין הגיע לראשו של ירדן כהן, שהקדים את ההגנה ונגח לרשת של סילבה, 1:1 בטדי. בית"ר חזרה לתקוף ומצאה שוב את היתרון כשגריגורי מורוזוב חיכה בסבלנות בקצה הרחבה, וברגל ימין שלח כדור חזק ומדויק לרשת. על סף המחצית הירושלמים שילשו את התוצאה. מוזי חטף את הכדור בחצי המגרש של פ"ת, העביר לעדי יונה שהמשיך לשועה, והחלוץ עם בעיטה חדרה לקורה ופנימה. 1:3 במחצית.

בדקה ה-56 פריידיי היה צריך לכבוש את הרביעי של בית"ר, אבל החמיץ מול שער ריק מארבעה מטרים. מכבי פ"ת מצאה את הרשת שוב בדקה ה-72 כשאנאס מחמיד קיבל כדור מגיא דזנט ובעט מ-20 מטרים בצורה נפלאה לחיבורים של מיגל סילבה. עמוק בתוספת הזמן האורחים כמעט וכבשו את השוויון כשיונתן טפר הגיע ראשון לכדור קרן ונגח אותו לעמוד. 2:3 בסיום.

ייתכן שזו תמונה של ‏טקסט‏

בסמי עופר אירחה הפועל חיפה את מכבי ת"א הבלתי מנוצחת עד כה העונה. בדקה ה-25 ערן זהבי היה קרוב מאוד לכבוש את הראשון אבל נגיחה שלו משני מטרים נעצרה במשקוף. מן העבר השני סנטוס ניסה את מזלו עם בעיטה מתוך הרחבה, אך מוסקרה הגיב טוב והדף. בתוספת הזמן של המחצית הראשונה הגבהה של דן ביטון לתוך הרחבה הגיעה לראשו של עידן נחמיאס, שעלה מעל כולם ונגח מקרוב לרשת של אנטמן. 0:1 בסיום.

ייתכן שזו תמונה של ‏טקסט‏

במשחק המרכזי של המחזור אירחה הפועל ת"א את האלופה מכבי חיפה באצטדיון בלומפילד. האדומים פתחו טוב יותר את המשחק ובדקה החמישית כמעט ומצאו את השער עם בעיטה יפה של רן בנימין מחוץ לרחבה, אבל הכדור הלך מעל השער והחוצה. מן העבר השני צ'רון שרי ניסה את מזלו עם בעיטה ברגל ימין מחוץ לרחבה, אך גם הפעם הכדור לא מצא את הרשת. בדקה ה-31 הרשת של שריף כיוף זזה אחרי שער של טל ארצ'ל, אבל השער נפסל אחרי בדיקת VAR בטענה לנגיעת יד של ארצ'ל. 0:0 במחצית.

בחצי השני האורחים היו קרובים מספר פעמים לעלות ליתרון, אך נגיחות של פיירו וגולדברג הלכו אל מחוץ למסגרת. 0:0 בסיום.

הוסיפו תגובה