מכבי נתניה הביסה 1:4 את הפועל חדרה, הפועל ב"ש חזרה עם 1:3 מאשדוד

היהלומים חגגו עם רביעייה לרשת של גיא הרמן ושמרו על מאזן מושלם עם גיא צרפתי, האדומים מהנגב ממשיכים ביכולת הטובה הפעם עם שלישייה לרשת של אשדוד

בר כהן מול ניב גוטליב (צילום: מחלקת המדיה של מכבי נתניה)

המחזור ה-13 בליגת ONE ZERO יצא לדרכו אתמול (שבת) עם ארבעה משחקים: הפועל ירושלים התארחה אצל הפועל פ"ת וגברה עליה 1:2, מכבי בני ריינה אירחה את בני סכנין והפסידה לה 1:0, מכבי נתניה הביסה 1:4 את הפועל חדרה, והפועל ב"ש שהתארחה אצל מ.ס. אשדוד, גברה עליה 1:3.

המשחק שפתח את המחזור הפגיש את הפועל פ"ת והפועל ירושלים באצטדיון המושבה. בדקה השישית האורחים היו קרובים ליתרון אבל נגיחה של סדריק דון נעצרה רק במשקוף. בדקה ה-17 הפועל פ"ת נותרה בעשרה שחקנים אחרי שגולן בני הורחק בכרטיס אדום ישיר. הירושלמים ניצלו את היתרון המספרי ומצאו את הרשת בדקה ה-19, מתן חוזז בעט מתוך הרחבה, רן חשפייה הדף אבל סדריק דון הגיע ראשון לריבאונד ומשם הדרך לרשת הייתה קצרה. בתוספת הזמן של המחצית הראשונה התוצאה הוכפלה אחרי שכארם זועבי הצעיר קיבל מסירת רוחב מסדריק דון וממש מקו השער דחק את השני. 0:2 להפועל ירושלים במחצית.

בדקה ה-83 הפועל פ"ת הצליחה לצמק עם שער של עידו דוידוב שקיבל מסירה בתוך הרחבה ובנגיעה שלח את הכדור לרשת. 1:2 להפועל ירושלים בסיום.

ייתכן שזו תמונה של ‏טקסט‏

באצטדיון גרין אירחה מכבי בני ריינה את בני סכנין. אחרי מחצית ללא שערים מצד שתי הקבוצות ולא מעט הצלות מצד שני השוערים, דווקא בני סכנין מצאה את הרשת בדקות הסיום. מבצע קבוצתי נהדר של האורחים בדקה ה-82 הסתיים עם מסירה של עובדיה דרוויש לסאהר תאג'י, שמשמונה מטרים לא התבלבל ושלח את הכדור בבעיטה שטוחה לרשת. סכנין כמעט והכפילה את התוצאה בתוספת הזמן אבל מצאה את גד עמוס במיטבו. 0:1 לסכנין בסיום.

ייתכן שזו תמונה של ‏טקסט‏

באצטדיון בנתניה אירחה הפועל חדרה את מכבי נתניה. בדקה ה-24 סמי בורארד קיבל מסירת רוחב נהדרת מאלעד מדמון, אבל מצא רק את המשקוף. שלוש דקות חלפו והפעם בורארד סידר מצב טוב למדמון, אבל צרפתי הגיב טוב והדף את הכדור. בדקה ה-42 הגבהה של מקסים פלקושצ'נקו לתוך הרחבה מצאה דווקא את ראשו של בלם חדרה, פיליפ איפולה ומשם הכדור הלך לרשת הלא נכונה. 0:1 למכבי נתניה. בתוך תוספת הזמן של המחצית הראשונה חדרה חילקה מתנה נוספת ועוז בילו השתלט על הרחקה לא טובה ונגח את הכדור מעל הרמן ולרשת, 0:2 במחצית.

חמש דקות בתוך המחצית השנייה ונתניה מצאה את הרשת שוב. קרן של פלקושצ'נקו לתוך רחבת החמש הגיע לידיו של גיא הרמן, ששמט את הכדור אליו הגיע ראשון פלאמן גלאבוב שנגח מקרוב פנימה. האורחים הצליחו לצמק בדקה ה-68 עם שער נהדר של טוני גומס אחרי מבצע אישי ובעיטה חזקה מ-17 מטרים לרשת. בדקה ה-90 נתניה נעצה את הרביעי שלה לערב זה. עוז בילו קיבל את הכדור באגף ימין והגביה נהדר לנפתלי בלאי וזה נגח מדויק לרשת. 1:4 למכבי נתניה בסיום.

ייתכן שזו תמונה של ‏טקסט‏

המשחק שסגר את משחקי השבת הפגיש את מ.ס. אשדוד והפועל ב"ש באצטדיון הי"א באשדוד. מי שעלתה ליתרון הייתה המאחרת כאשר בדקה השישית ג'ורדן בוטאקה חטף כדור במרכז המגרש, דהר קדימה ומ-20 מטרים שחרר בעיטה חזקה ומדויקת לרשת של ניב אליאסי. ב"ש לא נבהלה מהפיגור המוקדם ובדקה ה-20 מצאה את השוויון, הלדר לופס שלח כדור עומק לתוך הרחבה עליו השתלט יוני סטויאנוב, ששלח את הכדור לפינה הרחוקה של אריאל הרוש ופנימה. 1:1 במחצית.

בדקה ה-69 האורחים הצליחו לבצע את המהפך, אנטוניו ספר התנהל עם הכדור באגף ימין והגביה נהדר לתוך הרחבה, אל הכדור הגיע רותם חטואל שנגח ממטר מול שער חשוף פנימה. 1:2 לב"ש. בדקה ה-72 מ.ס. אשדוד נותרה בעשרה שחקנים אחרי שעוביידה חטאב ראה את הכרטיס הצהוב השני. הפועל ב"ש סגרה עניין בדקה ה-87 כשאנטוניו ספר הפעם על תקן הכובש כשהשתחרר בתוך הרחבה וגלגל ברגל ימין לרשת של הרוש. 1:3 להפועל ב"ש בסיום.

ייתכן שזה אלמנט גרפי של ‏טקסט‏

הערב המחזור יסתיים עם שלושה משחקים נוספים: ב-19:45 בית"ר ירושלים תארח באצטדיון טדי את מכבי פ"ת, ב-20:00 ייצא לדרכו בסמי עופר המשחק בין הפועל חיפה למכבי ת"א, וב-20:30 המשחק המרכזי בין הפועל ת"א למכבי חיפה באצטדיון בלומפילד.

הוסיפו תגובה