הפועל ב"ש הביסה 0:4 את הפועל חיפה, הפועל ירושלים השיגה 1:2 דרמטי על הפועל ת"א

האדומים מהנגב חגגו בטוטו טרנר על חשבון החיפאים עם צמד של חטואל ועוד שערים של סטויאנוב וגנאח. סדריק דון סידר שלוש נקודות בדקה ה-92 לירושלמים. בכורה מוצלחת לגיא צרפתי על הקווים של מכבי נתניה

יוני סטויאנוב חוגג (צילום: מחלקת המדיה של הפועל ב"ש)

המחזור ה-12 בליגת ONE ZERO יצא אתמול (שלישי) לדרכו עם שלושה משחקים: הפועל באר שבע אירחה בטוטו טרנר את הפועל חיפה והביסה אותה 0:4, הפועל ת"א התארחה בטדי אצל הפועל ירושלים והפסידה 2:1, ומכבי נתניה יחד עם מאמנה החדש גיא צרפתי אירחה את מ.ס. אשדוד וגברה עליה 0:1.

נתחיל מהמשחק בנתניה. היהלומים, עם מאמן חדש על הקווים קיוו להתאושש מהמחזורים האחרונים ולצאת לדרך חדשה. בדקה העשירית אשדוד יכלה לעלות ליתרון כאשר חמודי כנעאן נכנס לתוך הרחבה ובעט לשער, אך תומר צרפתי היה מוכן והגיב טוב. מנגד, לירן רוטמן ניסה את מזלו כשהשתלט על כדור בתוך רחבת אשדוד אבל הבעיטה שלו הלכה סמוך לקורה והחוצה. 0:0 במחצית.

בדקה ה-84 השער המיוחל של הצהובים הושג. עוז בילו פרץ נהדר לתוך הרחבה והעביר מסירה למקסים פלקושצ'נקו שהמשיך מהאוויר לרשת של אריאל הרוש. עמוק בתוספת הזמן אשדוד קיבלה הזדמנות להשוות אבל רביד אברג'יל פספס מקרוב, 0:1 לנתניה בסיום.

ייתכן שזו תמונה של ‏טקסט‏

בטדי הפועל ירושלים אירחה את הפועל ת"א, שהגיעה אחרי רצף של שלושה ניצחונות. שמונה שניות מהפתיחה עומר אגבדיש התגנב לרחבה ונגח מקרוב, אך זובאס הצליח להדוף. בדקה ה-11 המארחים מצאו את הרשת אחרי שאיינאו פרדה השתלט על כדור קרן בתוך הרחבה, ולבדו מול השער גלגל את הכדור לצד שמאל ופנימה. 0:1 לירושלמים במחצית.

בדקה ה-67 הפועל ת"א מצאה את השוויון. עומרי אלטמן ניגש לבעיטה חופשית כ-30 מטר מהשער ובעט את הכדור בחוזקה היישר לרשת של אדליי, 1:1 בטדי. בדקה ה-86 מתן חוזז קיבל מסירה מסדריק דון כ-16 מטרים מהשער ושחרר בעיטה שפגשה את הקורה. עמוק בתוספת הזמן כדור קרן של הירושלמים נהדף אל מחוץ לרחבה, שם המתין סדריק דון וברגל שמאל בעט שטוח לרשת של זובאס. 1:2 דרמטי בסיום.

ייתכן שזו תמונה של ‏טקסט‏

ב-20:00 יצא לדרכו המשחק בטוטו טרנר בו אירחה הפועל ב"ש את הפועל חיפה. המארחים פתחו טוב יותר את המשחק ובדקה התשיעית רותם חטואל כמעט ומצא את הרשת אחרי מבצע אישי ברחבה שהסתיים עם בעיטה לקורה והחוצה. דקה חלפה והפעם היה זה אמיר גנאח שבעט למשקוף. 0:0 במחצית.

החצי השני נפתח בסערה של ב"ש ובדקה ה-52 הרשת זזה. גיא בדש עם מסירת אומן מצא את חטואל בתוך הרחבה, והחלוץ סידר לעצמו מצב בעיטה ולרשת. חמש דקות חלפו והפועל חיפה קיבלה הזדמנות להשוות כשזכתה בפנדל אחרי נגיעת יד של בדש ברחבה. תומר יוספי לקח על עצמו את הבעיטה אבל ניב אליאסי הגיב טוב וקלט את הכדור. בדקה ה-66 חטואל הכפיל את התוצאה כשבעט מקרוב, שוב אחרי בישול של בדש. בדקה ה-85 זה כבר הפך לתבוסה אחרי שסטויאנוב עט על הדיפה של ניב אנטמן ושלח את הכדור מהאוויר לרשת העליונה. שתי דקות חלפו וסטויאנוב הוכשל ברחבה, אל הפנדל ניגש אמיר גנאח שבעט שמאלה ופנימה. 0:4 בסיום.

ייתכן שזה אלמנט גרפי של ‏טקסט‏

הערב המחזור יושלם עם ארבעה משחקים נוספים: בני סכנין תארח את הפועל חדרה, מכבי פ"ת תארח את הפועל פ"ת לדרבי של פתח תקווה, מכבי חיפה תארח בסמי עופר את הפועל חדרה, ומכבי ת"א תארח בבלומפילד את בית"ר ירושלים למשחק המרכזי.

הוסיפו תגובה