בני ריינה הביסה 0:3 את מכבי פ"ת, הפועל פ"ת ומ.ס. אשדוד נפרדו בתיקו 1:1 דרמטי

החבורה של שרון מימר ממשיכה ביכולת הטובה, הפעם עם ניצחון גדול על חניכיו של בני לם. הדרומיים השוו עמוק בתוספת הזמן עם פנדל של שלומי אזולאי, הפועל ת"א והפועל חדרה נפרדו גם הן בתיקו 1:1

שחקני מכבי בני ריינה חוגגים ניצחון נוסף (צילום: מחלקת המדיה של מכבי בני ריינה)

המחזור השמיני בליגת ONE ZERO החל אתמול (שבת) עם שלושה משחקים: הפועל פ"ת אירחה במושבה את מ.ס. אשדוד, מכבי בני ריינה אירחה את מכבי פ"ת בגרין והפועל חדרה התארחה בבלומפילד אצל הפועל ת"א.

במשחק שפתח את המחזור, הפועל פ"ת פגשה את מ.ס. אשדוד. לאחר 86 דקות ללא שערים כששתי הקבוצות לא היו מדויקות במהלך האחרון, הכחולים עלו ליתרון מרגליו של גולן בני בדקה ה-85. הקשר שנכנס כמחליף דקה קודם לכן התמקם בתוך הרחבה והגיע ראשון לכדור רוחב של אופק אושר, משם הכדור כבר נחת ברשת של אריאל הרוש וקבע יתרון למארחים. עמוק בתוך תוספת הזמן אשדוד זכתה בבעיטת עונשין מ-11 מטר, שלומי אזולאי לא התבלבל ושלח את הכדור לרשת של עומר כץ. 1-1 בסיום.

ב-17:30 יצא לדרכו המשחק בין מכבי בני ריינה לבין מכבי פ"ת. החבורה של שרון מימר המשיכה ביכולת הנהדרת שלה מתחילת העונה ונותרה בלתי מנוצחת, הפעם כאשר חגגה על חשבונם של שחקני מכבי פ"ת.

ריינה פתחה מצוין את המשחק והגיעה לשני מצבים טובים של קייס גאנם כבר לאחר חמש דקות. בדקה ה-13 זה כבר נכנס, כאשר התקפה מתפרצת הסתיימה עם מסירה לרגליו של שלומי אזולאי, שמעשרה מטרים גלגל לרשת את הראשון. בדקה ה-30 מכבי פ"ת נותרה בעשרה שחקנים לאחר שמויס אדליהו ראה את הכרטיס האדום בעקבות כניסה ברגלו של גאנם. בדקה ה-33 המארחים הכפילו את התוצאה כשממאדו סמבה הגיע מעל כולם להגבהה של אזולאי ונגח מקרוב לרשת. 0-2 במחצית.

על סף שריקת הסיום, לואי חילף שנכנס כמחליף נעץ את השלישי של ריינה, כשבעט נהדר מ-17 מטרים כדור מדויק שנחת ברשת. 0-3 גדול לריינה בסיום.

המשחק השלישי של המחזור הפגיש את הפועל ת"א והפועל חדרה באצטדיון בלומפילד.

מי שעלתה ראשונה על לוח התוצאות הייתה החבורה באדום כאשר בדקה ה-30 אלן אוז'בולט העביר מסירת רוחב מצד ימין, הישאם לאיוס הגיע ראשון ומול שער חשוף כבש מקרוב. 0-1 הפועל ת"א. האדומים חיפשו את השני והיו קרובים לכך פעמיים – פעם אחת איינבינדר ניסה להקשית מעל הרמן אבל השוער היה מוכן לכך. על סף המחצית אלטמן ניסה את מזלו עם בעיטה מחוץ לרחבה, אך שוב הרמן היה במקום.

בדקה ה-68 הפועל ת"א נותרה בעשרה שחקנים אחרי שאזוגי ראה את הצהוב השני והאדום. בדקה ה-80 הפועל חדרה מצאה את השוויון המיוחל, כשאלעד מדמון הכוכב הגדול של הקבוצה מתחילת העונה, עלה מעל כולם בתוך הרחבה ונגד לרשת של זובאס. 1-1 בסיום.

הערב ישוחקו שלושה משחקים נוספים במחזור השמיני: הפועל ירושלים תארח בטדי את הפועל חיפה (19:30), בני סכנין תארח בדוחא את מכבי ת"א (20:00), ובית"ר ירושלים תתארח בסמי עופר אצל מכבי חיפה (20:30) למשחק המרכזי. המחזור יושלם מחר עם המשחק בין מכבי נתניה להפועל ב"ש.

הוסיפו תגובה