בית"ר ניצחה 0:1 את הפועל בדרבי הירושלמי, סכנין גברה על הפועל ב"ש 1:2

שער בודד של ירדן שועה (72') העניק לצהובים שחורים שלוש נקודות מול היריבה העירונית, החבורה של קובי רפואה השיגה ניצחון ראשון בטוטו טרנר

ירדן שועה חוגג ניצחון בדרבי (צילום: מחלקת המדיה של בית"ר ירושלים)

המחזור השביעי בליגת ONE ZERO הגיע לסיומו, לפחות באופן חלקי (מלבד המשחק בין מכבי ת"א למכבי חיפה) עם שני משחקים ששוחקו אתמול (רביעי).

בטוטו טרנר אירחה הפועל ב"ש את בני סכנין במטרה להתאושש מההפסד 1:0 בסמי עופר למכבי חיפה במחזור הקודם, ובדקה ה-36 אילון אלמוג העלה את הדרומיים על לוח התוצאות עם שער בכורה באדום, אחרי שנגח מדויק לרשת של מוחמד אבו ניל.

במחצית השנייה סכנין התעוררה ובאה על שכרה בדקה ה-64, כאשר גבי גורי ניצל הרחקה לא מספיק טובה של הגנת ב"ש, ומ-15 מטרים בעט לרשת הגבוהה של ניב אליאסי. המהפך של האורחים הושלם בדקה ה-82, כשסהאר תאג'י קיבל כדור נהדר בתוך הרחבה מעילאי אלמקייס, וגלגל בקלות לרשת. 1:2 לסכנין בסיום.

במשחק נוסף אירחה בית"ר ירושלים את הפועל ירושלים באצטדיון טדי. אחרי מחצית ללא שערים ולמרות שהאדומים שלטו יותר בכדור, דווקא בית"ר הייתה זו שמצאה את הרשת. בדקה ה-72 ירדן שועה (שנכנס כמחליף) חטף כדור בחצי המגרש של הפועל, מסר לתומא ורץ לתוך הרחבה. הקשר החזיר לשועה את הכדור וזה סיים בנגיעה לרשת, מה שקבע את תוצאת הסיום ושלוש נקודות לבית"ר.

המחזור יושלם ב-10.1.24, כאשר מכבי ת"א תארח את מכבי חיפה באצטדיון בלומפילד. כזכור, המשחק נדחה עקב השתתפות הקבוצות במעפלים האירופיים.

הוסיפו תגובה