מכבי חיפה ובית"ר ירושלים נפרדו בתיקו 1:1, מכבי ת"א ניצחה את בני סכנין 2:3

הצהובים-שחורים עלו ליתרון בזכות פנדל מוצלח של שועה (20'), פיירו (70') השווה. החבורה של רובי קין חזרה עם ניצחון מדוחא. הפועל ירושלים הפסידה שוב, הפעם 1:0 להפועל חיפה בטדי

עדי יונה מול לוק שואו (צילום: מחלקת המדיה של בית"ר ירושלים)

המחזור השמיני בליגת ONE ZERO המשיך אמש (ראשון) עם שלושה משחקים: הפועל ירושלים אירחה את הפועל חיפה בטדי, מכבי ת"א התארחה בדוחא אצל בני סכנין, ומכבי חיפה אירחה למשחק המרכזי את בית"ר ירושלים בסמי עופר.

כאמור, המשחק המרכזי של המחזור הפגיש את מכבי חיפה ובית"ר ירושלים. החבורה של יוסי אבוקסיס פתחה טוב יותר את המשחק והגיע למספר מצבים בדקות הראשונות, ובדקה ה-20 גם מצאה את הרשת. אוראל דגני שלח בפס עומק את טימוטי מוזי, שחקן הכנף דהר לתוך הרחבה והוכשל ע"י שריף כיוף. שניר לוי לא היסס ושרק לפנדל, אותו תרגם ירדן שועה לשער היתרון של הירושלמים. 0:1 במחצית.

הירוקים, שלא הפסידו לבית"ר מאז 2018, רצו לשמור על הרצף והפעילו לחץ על השער של מיגל סילבה. בדקה ה-70 פיירו השתלט על כדור בתוך הרחבה ובסיבוב בעט לרשת העליונה ופנימה. 1:1. שמונה דקות לאחר מכן בית"ר נותרה בעשרה שחקנים כאשר סילבה הכשיל את פיירו בדרכו לשער וראה את הכרטיס האדום. במקומו נכנס רוי ששון הצעיר שסיפק מספר הצלות יפות ושמר את בית"ר במשחק. היתרון המספרי לא עזר לירוקים שלא מצאו את הרשת עד לסיום המשחק. 1:1 בסיום.

במשחק שפתח את הערב נפגשו הפועל ירושלים והפועל חיפה באצטדיון טדי. הירושלמים, שטרם השיגו ניצחון העונה ניסו לעשות זאת מול החבורה של רוני לוי, אך מצאו יריבה שרוצה להישאר בצמרת העליונה. המשחק עצמו לא התעלה לרמות גבוהות מדי ולאחר מחצית מאופס, עודד צ'קול שנכנס כמחליף מצא את הרשת בדקה ה-65. טעות בהגנת הפועל ירושלים הוציאה מתפרצת מהירה של החיפאים, שהסתיימה ברשת של נדב זמיר לאחר שצ'קול עבר אותו וגלגל לרשת. 0:1 להפועל חיפה בסיום.

באצטדיון דוחא אירחה בני סכנין את מוליכת הטבלה מכבי ת"א. הצהובים-כחולים המשיכו ביכולת הטובה וכבר לאחר שלוש דקות עלו ליתרון. ערן זהבי קיבל כדור מחוץ לרחבה והמשיך אותו בעקב לקניקובסקי, שבעט היישר לרשת של אבו ניל. בדקה ה-60 האורחים הכפילו את התוצאה כאשר דור פרץ שחרר פצצה מ-20 מטרים, הכדור פגע במשקוף ומשם ניתז לראשו של אבו ניל ולרשת. 0:2 צהוב-כחול. 11 דקות חלפו ומכבי ת"א נעצה את השלישי כשערן זהבי השתלט על כדור בתוך הרחבה ובעט לרשת העליונה את השלישי של קבוצתו ואת ה-400 שלו בקריירה.

סכנין לא הרימה ידיים ולאחר חמש דקות עילאי אלמקייס הצליח לצמק את התוצאה. בדקה ה-82 המארחים התקרבו עוד קצת כשמוחמד שכר כבש גם הוא וצימק ל-3:2. החבורה של דראפיץ' חיפשה את השוויון אך לא הצליחה במשימה. 2:3 למכבי ת"א בסיום.

הערב המחזור יינעל עם משחק נוסף כאשר מכבי נתניה תארח את הפועל באר שבע.

הוסיפו תגובה