מ.ס. אשדוד השיגה ניצחון ראשון העונה עם 1:2 על הפועל ת"א, בני ריינה ניצחה את חדרה

צמד של רביד אברג'יל הצעיר העניק ניצחון בכורה לחבורה של אלי לוי מול האדומים מת"א. הצפוניים ממשיכים ביכולת הטובה, הפעם עם ניצחון על שחקניו של ניסו אביטן. הערב: דרבי ירושלמי בטדי וב"ש נגד סכנין

רביד אברג'יל חוגג צמד (צילום: מחלקת המדיה של מ.ס. אשדוד)

המחזור השביעי בליגת ONE ZERO יצא לדרכו עם ארבעה משחקים, כאשר שניים נוספים ישוחקו היום (רביעי) והמשחק השביעי והמרכזי של המחזור, מכבי ת"א נגד מכבי חיפה – יושלם בחודש הבא.

מ.ס. אשדוד השיגה ניצחון ראשון לעונה לאחר ארבעה הפסדים ושתי תוצאות תיקו, כאשר גברה 1:2 על הפועל ת"א באצטדיון הי"א באשדוד. צמד שערים של רביד אברג'יל הצעיר (10', 55') העניק לאשדודים יתרון מבטיח במשחק, אור בלוריאן הצליח לצמק בדקה ה-82 אך זה לא עזר לאדומים מת"א. 1:2 בסיום.

מוקדם יותר מכבי פ"ת אירחה במושבה את מכבי נתניה, שהגיעה אחרי ה-1:1 מול בני סכנין במחזור הקודם וקיוותה לצאת עם נקודות מול החבורה של בני לם. בסופו של דבר התכולים יצאו עם ידם על העליונה, בזכות שער של ירדן כהן שקבע את תוצאת המשחק – 0:1 למלאבסים.

מי שממשיכה ביכולת הטובה מתחילת העונה היא מכבי בני ריינה, הפעם בזכות 0:2 על הפועל חדרה בביתה. החבורה של ניסו אביטן הגיעה אחרי ה-0:3 הנהדר על מכבי פ"ת בשבת האחרונה, אך מיד נחתה לקרקע אחרי ששלומי אזולאי (44') ופרדי וארגס (71') כבשו לזכות הכחולים וניצחו עבורם את המשחק.

הפועל חיפה והפועל פ"ת נפגשו באצטדיון סמי עופר, כאשר שתיהן הגיעו אחרי ניצחון 0:1 בשבת האחרונה. האדומים של רוני לוי פתחו טוב את המשחק ועלו ליתרון בדקה ה-21 מרגליו של לירן סרדל, אך שער של רוי נאווי הצעיר בדקות הסיום קבע חלוקת נקודות. 1:1 בסיום.

הערב יתקיימו שני משחקים נוספים: בית"ר ירושלים תארח ב-20:00 את היריבה העירונית, הפועל ירושלים, כאשר שתי הקבוצות מגיעות אחרי הפסד במחזור הקודם והן ינסו להתאושש בדרבי הירושלמי. ב-19:45 יתקיים משחק נוסף כאשר הפועל ב"ש תארח בטוטו טרנר את בני סכנין.

המחזור יושלם ב-10.1.24 במשחק השלמה בו תארח מכבי ת"א את מכבי חיפה, זאת בעקבות השתתפותן של שתי הקבוצות במפעלי אופ"א.

הוסיפו תגובה