מכבי פ"ת הביסה 1:5 את בני סכנין, מכבי ת"א ניצחה 0:2 את הפועל פ"ת

התכולים חגגו עם חמישייה מול בני סכנין, הקבוצה של רובי קין עשתה את העבודה מול הפועל פ"ת

אנאס מחמיד חוגג שער שני במשחק (צילום: מחלקת מדיה מכבי פ"ת)

המחזור החמישי של ליגת ONE ZERO יצא לדרך אתמול (שבת), ואיתו מספר משחקים מעניינים.

מכבי ת"א – הפועל פ"ת: הצהובים לחצו על שערם של המלאבס מהפתיחה וכבר בדקה ה-15 הלחץ נשא פירות, כאשר השופט שרק לפנדל להאחר תיקול של בר נוואי על מילסון, אבל את הפנדל ערן זהבי לא הצליח לתרגם לגול נבגלל שעומר כץ היה שם כדי להציל את הכחולים. בדקה ה-54 שוב קיבלה מכבי פנדל, ושוב היה זה ערן זהבי שניגש לבעוט, אך גם הפעם עומר כץ הדף את הבעיטה, רק שהפעם השופט שרק לפנדל חוזר עקב יציאה מוקדמת מהמקום של כץ, ובפעם השלישית זהבי כבר לא התבלבל וכבש את הראשון של התל אביביים למשחק זה. לקראת סוף המשחק בדקה ה-81 זהבי מצא את דור תורג'מן ברחבה, והוא מבלי להסס כבש את השני וקבע את תוצאת המשחק, 0:2 ביתי.

מכבי פ"ת – בני סכנין: המשחק נפתח לטובת בני סכנין, שכבר בדקה העשירית עלתה על לוח התוצאות עם שער של דור חוגי, אך מאותו רגע והלך המשחק הפך לחגיגה של מכבי פ"ת עם שערים של אנאס מחמיד (17', 45+3'), עידן טוקלומטי (40'), מאור לוי (53') וסליו גווינדו (86'). 1:5 בסיום לקבוצתו של בני לם.

הפועל חיפה – מכבי בני ריינה: החיפאים החלו טוב והמשיכו את היכולת הטובה מהשבועות האחרונים, ובדקה ה-29 גם הביאו זאת לידי ביטוי לאחר שנשרקה לטובתם בעיטת עונשין מ-11 מטרים, היה זה תומר יוספי שניגש לבעוט, הוא כבש את שערו השלישי העונה והעלה את האדומים ליתרון. אך עוד לפני המחצית בני ריינה חזרו למשחק, לאחר שבעיטה חופשית של שלומי אזולאי בדקה ה-40 נעצרה רק ברשת והחזירה את הכחולים-צהובים למשחק, וארבע דקות לאחר מכן גם ליתרון, כאשר הפעם שלומי אזולאי בישל גול למארק קוסטה. התוצאה החזיקה עד לסיום המשחק, 1:2 לבני ריינה.

מ.ס. אשדוד – הפועל חדרה: המשחק החל בצורה מנומנמת ושתי הקבוצות התקשו להגיע למצבים ממשיים מול השער. בדקה ה-69 התקפה מתפרצת של החדרתים הביאה את הכדור לאלעד מדמון, ששלח כדור מסובב וקשה אל הפינה התחתונה של השער והעלה את האורחים על לוח התוצאות. לאחר מכן האשדודים ניסו לתקוף יותר את השער לצערם ללא הצלחה. בסיום הפועל חדרה ניצחה 0:1.

הפועל ב"ש – הפועל ירושלים: לאחר שני משחקים ללא שער הפועל ב"ש הגיעה רעבה ולקחו לה רק חמש דקות כדי לעלות על לוח התוצאות, לאחר שמסירה אדירה של הלדר לופס הגיעה לאנטוניו ספר שבנגיעה אחת הקפיץ מעל אדליי והעלה את הקבוצה הביתית ליתרון. בדקה ה-36 היה זה שוב ספר שבבעיטה חופשית אדירה מצא את ראשו של מיגל ויטור, והקפטן בנגיחה עוצמתית הכפיל את היתרון. בדקה ה-80 היה זה פטריק קלימאלה שחתם את התוצאה, כאשר לאחר הדיפה לא טובה של אדביו אדליי הוא כבש בקלות מול שער ריק, וקבע את תוצאת המשחק 0:3 לבאר שבעיים

שאר המשחקים ישוחקו בימים ראשון ושני.

הוסיפו תגובה