מכבי חיפה ניצחה 2:3 את מכבי נתניה

האלופה חזרה למסלול הניצחונות אחרי שחזרה פעמיים מפיגור מול היהלומים בזכות צמד של פיירו (41' ו-62') ופנדל של שרי (25'). זלטאנוביץ' (11') וצ'ירינו (37') כבשו לזכות המארחת

עלי מוחמד מול בוריס אינו (צילום: מחלקת המדיה של מכבי חיפה)

המחזור החמישי בליגת ONE ZERO המשיך אמש (ראשון) עם משחק נוסף כאשר מכבי נתניה אירחה את מכבי חיפה, לאחד המשחקים הטובים שראינו עד כה העונה.

הירוקים שהגיעו אחרי תיקו 1:1 ביתי מול בני סכנין רצו (והצליחו) לחזור למסלול הניצחונות. ובכל זאת, מכבי נתניה עלתה ראשונה על לוח התוצאות כאשר בדקה ה-11 איגור זלטאנוביץ' הגיע ראשון לכדור קרן של איתן אזולאי, ועם החזה דחק מקרוב לרשת. התשובה של הירוקים לא איחרה להגיע ובדקה ה-25 הקפטן צ'רון שרי דייק מהנקודה הלבנה – 1:1 בנתניה. הקצב הגבוה המשיך ובדקה ה-37 ראצ'יד צ'ירינו, הקוסטה-ריקני החדש של נתניה קיבל מסירה נהדרת מסטניסלב בילנקי בתוך הרחבה, ובנגיעה גלגל את הכדור לרשת של שריף כיוף. 1:2 לצהובים.

מבול השערים במחצית הראשונה המשיך ובדקה ה-41 שרי היה הפעם על תקן המבשל, כאשר מסירה שלו הגיעה לפרנצדי פיירו שבעט מתוך הרחבה לרשת העליונה של רז כרמי. 2:2 נהדר בנתניה.

בחצי השני שתי הקבוצות חיפשו את ההכרעה, ומי שהשכילה לעשות זאת הייתה האורחת מחיפה. בדקה ה-62 התקפה נהדרת של הירוקים הסתיימה עם מסירת רוחב של ענאן חלאיילי לפיירו, שהקדים את הבלם שלו והמשיך בנגיעה פנימה את שער הניצחון. 2:3 למכבי חיפה בסיום.

הערב המחזור יושלם עם המשחק המרכזי של המחזור, כאשר בית"ר ירושלים תחזור לאצטדיון טדי, שם תארח את הפועל תל אביב. המשחק ייצא לדרכו ב-20:30.

הוסיפו תגובה