בני יהודה ניצחה 0:3 את מכבי הרצליה, הפועל ניר רמה"ש הביסה 2:5 את סקציה נס ציונה

הכתומים המשיכו את רצף הניצחונות עם ניצחון שלישי, רמה"ש עלתה למקום הראשון בליגה בסיומה של חגיגת שערים

אבובאקר בארי, בני יהודה שלו לא התקשתה מול מכבי הרצליה (צילום: מחלקת מדיה בני יהודה)

המחזור השישי בליגה הלאומית נפתח אתמול (חמישי) עם חמישה משחקים מלאי שערים.

בני שפרעם – הפועל כפ"ס: העולה החדשה החלה את המשחק בסערה ובדקה ה-27 זה לידי ביטוי לאחר שעידן שמש הוכשל ברחבה, עלי חטיב ניצל את בעיטת העונשין וכבש את שערה הראשון למשחק, 0:1 לבני שפרעם. האורחת עשתה שינויים בהפסקה וחצי דקה אל תוך המחצית השנייה הם כבר באו ליי ביטוי, כשרועי בן שמעון דחק כדור מהאוויר היישר אל הרשת. בדקה ה-58 שוב הירוקים חגגו, הפעם היה זה אופק ראובן שניצל השמתה של שוער שפרעם, וכבש את השער שהבטיח ניצחון ראשון לירושים לעונה. 1:2 להפועל כפר סבא.

בני יהודה ת"א – מכבי הרצליה: הכתומים התחילו את המשחק כאשר בגבם נושב הרוח משני הניצחונות הרצופים שלהם, ובדקה העשירית זה הורגש לאחר שאלירן עטר ניצל הכשלה בתוך הרחבה וכבש את השער הראשון למשחק. הקבוצה משכונת התקווה המשיכה לתקוף, ובדקה ה-44 כדור רוחב של אלמוג בוזגלו פגע בארתור פרידמן והכפיל את היתרון שלהם ל-0:2. לקראת סוף המשחק היה זה אייל חן שחתם את התוצאה, כאשר בדקה ה-84 שחר רוזן העביר כדור רוחב וחן כאמור כבש בקלות מקרוב לשער, ובכך גם חתם את תוצאת הסיום. 0:3 לקבוצתו של עומר פרץ.

הפועל ניר רמה"ש – סקציה נס ציונה: המשחק החל בצורה צמודה כאשר שתי הקבוצות סיכנו את השער, ובדקה ה-15 הייתה זאת דווקא הסקציה שעלתה ליתרון בזכות בעיטה קשתית ממרחק של סונגה צ'פיוקה שהטעתה את השוער ופגשה את הרשת. בדקה ה-38 פטר אוניקאצ'י הוכשל ברחבה, ומי שבעט את הפנדל היה בן רייכרט שמבלי להתבלבל גם כבש והשווה את התוצאה, 1:1 במחצית.

המחצית השנייה נפתחה בסערה כאשר שוב היה זה צ'פיוקה ששתי דקות לאחר הפתיחה שלח טיל מ-20 מטר היישר אל החיבורים והעלה שוב את הכתומים ליתרון. אך החל מהדקה ה-61 הייתה זאת החגיגה של רמה"ש, שער של ניר לבנת פתח את הסכר של הקבוצה ואחריו גם אוניקאצ'י (69') ואור אוסטוינד (80') כבר קבעו יתרון חד משמעי ולבנת עצמו גם קינח בסוף עם שער נוסף (87'). לסיכום ניצחון 2:5 לרמה"ש ומחשק עמוס בשערים מדהימים.

הפועל ראשל"צ – הפועל א.א. פאחם: במחצית הראשונה שתי הקבוצות הרבו לתקוף אחת את השנייה אך לא השכילו להביא זאת לכדיי איומים ממשיים על השער. במחצית השנייה זה כבר ניראה אחרת, ובדקה ה-64 תאמבי סגס קיבל כדור ברחבה, הטעה את ההגנה ואלגנטיות גלגל בקלות את הכדור לרשת. בדקה ה-79 כדור חופשי של ראשל"צ הגיע לרגלי וובה בראון והוא מבלי להתבלבל שלח כדור קשה שחמק לשוער א.א. פאחם והשווה את התוצאה, שנשארה כך עד הסיום. 1:1 באצטדיון הברפלד.

הפועל נוף הגליל – הפועל ק"ש: מוליכת הטבלה (ערב המשחק) עוד לא הספיקה לפתוח את המשחק וכבר נקלעה לפיגור, לאחר שכבר בדקה השמינית סמיר פרהוד מצא את עצמו חופשי ברחבה ומבלי להתבלבל כבש את הראשון של נוף הגליל. לאחר מכן ק"ש השתלטה על המשחק אך לא הצליחה לכבוש, עד שבדקה ה-88 מוחמד ח'טיב ניצל ערבוביה בתוך הרחבה וכבש את מה שניראה כשער השוויון של המשחק, אך שש דקות אל תוך תוספת הזמן נבו שאדו הוכשל ברחבה, והקפטן יבגני ברקמן כבש את שער הניצחון מהנקודה הלבנה. 1:2 דרמטי לנוף הגליל.

שאר משחקי המחזור ישוחקו ביום שני.

הוסיפו תגובה