בני יהודה ת"א הביסו 1:4 את עירוני טבריה, מכבי הרצליה ביצעו מהפך בדרך ל-2:3 על הפועל עכו

הכתומים כבשו רביעייה בדרך לניצחון משכנע, ההרצליינים חזרו מפיגור כפול וניצחו בדקה ה-90

אלמוג בוזגלו חוגג את השער הרביעי של בני יהודה (צילום: מחלקת מדיה בני יהודה)

המחזור הרביעי של הליגה הלאומית יצא לדרך, כאשר אתמול (חמישי) בשעה 19:30 שוחקו חמישה משחקים.

הפועל ר"ג – סקציה נס ציונה: אחריי פתיחה מהוססת של המשחק הסכר נפתח, כאשר בדקה ה-21 כדור קרן של גידי קניוק מצא את ראשו אינדיאו שנגח את הכדור היישר אל הרשת והעלה את את האורדונים על לוח התוצאות. בדקה ה-39 שגיא דרור מצא עצמו עם הכדור חופשי ברחבה, עבר בקלות את דני איימוס וקבע את תוצאת המחצית, 0:2 ביתי.

בתחילת המחצית השנייה שער מצמק של ליאל צ'אנה בדקה ה-53 עוד נתן תקווה לקאמבק של האורחים, אך שערים של ניר חסון (59', 81') וקניוק (62') הבטיחו את הניצחון המרשים, 1:5 למארחים.

הפועל עכו – מכבי הרצליה: המשחק נפתח בצורה לא מעודדת עבור הרצליינים, כשכבר בדקה הרביעית בעיטה של רווה אסייג חמקה בין ידיו של שחר אמסלם ומצא את הרשת. בתחילת המחצית השנייה המחזה התרחש שוב, כאשר שוב ארבע דקות לאחר השריקה הצפוניים כבשו והפעם היה זה שחף ספיר שהכפיל את היתרון, אך המארחים לא אמרו נואש וכבר דקה לאחר מכן עמית מזרחי חדר את ההגנה ומול השוער גלגל את הכדור באלגנטיות אל הרשת. בדקה ה-85 עידו אקסברד כבר השווה את התוצאה ל-2:2, וחמש דקות לאחר מכן סטפן אלפרד כבר השלים את המהפך, לאחר שסקו דומבייה מצא אותו חופשי ברחבה והוא מבלי להתבלבל כבש את שער הניצחון. 2:3 למכבי הרצלייה בסיום.

הפועל ניר רמה"ש – הפועל א.א. פאחם: המחצית הראשונה של המשחק לא הביאה איתה הרבה מצבים ונגמרה ללא שערים, אך כבר בתחילת המחצית השנייה הגבהה של מרקוס דיניז מצאה את ראשו של עמרי לוזון, שהיה חופשי לגמרי ונגח בקלות את השער הראשון למחשק, 0:1 להפועל א.א. פאחם בדקה ה-53. לאחר שנקלעו לפיגור המארחים החלו לצאת קדימה ובדקה ה-67 זה גם השתלם להם, לאחר שפטר אוניקאצ'י קיבל מסירה מרוי מליקה אל מצב של אחד על אחד ובקלות השווה וקבע את תוצאת המשחק, 1:1 בסיום.

בני יהודה ת"א – עירוני טבריה: הכתומים רצו לכפר על ההפסד בשבוע שעבר בק"ש וכבר מהפתיחה הם הראו זאת, לאחר שכבר בדקה הראשונה אלמוג בוזגלו מסר מסירת רוחב שהגיעה אל אבובאקר בארי, והוא בקלות כבש את הראשון. בדקה ה-19 היה זה שחר הירש שהביא לידי ביטוי יכולת טובה של בני יהודה, כשהשתלט על מסירה לא טובה לאחור של פרנקו מזורק, ומול שער ריק גלגל את השני של המארחים. במחצית השנייה גם דניאל סולומון (59') ואלמוג בוזגלו (86') לחגיגת השערים, וגם שער מצמק של אילון אלימלך (57') לא מנע את הניצחון הביתי. 1:4 לקבוצה משכונת התקווה בסיום.

הפועל ראשל"צ – הפועל ק"ש: הכחולים המשיכו את היכולת הטובה מפתיחת העונה, ובכבר בדקה ה-7 היה זה עיאד חבשי שמתוך הערבוביה ברחבה בעט בסיבוב אל הרשת. המשחקה המשיך להתנהל בצורה מנומנמת ולא היה ניראה שיכבשו עוד שערים, אך ארבע דקות לתוספת הזמן של המשחק גיא בן לולו ניצל מתפרצת של האורחים וקבע את תוצאת המשחק, 0:2 לקריית שמונה.

שאר משחקי המחזור ישוחקו ביום שני.

הוסיפו תגובה