תיקו 3:3 בין מכבי יפו להפועל ר"ג, הפועל ק"ש ניצחה 0:1 את בני יהודה

למרות שנכנסו לפיגור מוקדם חניכיו של דוד מרטן הצליחו לחזור למשחק ולסיים בתיקו מול האורדונים, היורדת הטרייה לא התקשתה מול התל אביביים

אלמוג בוזגלו מנסה ךפרוץ את הגנת ק"ש (צילום: מחלקת מדיה בני יהודה)

משחקי ההשלמה של המחזור השלישי בליגה הלאומית שוחקו היום (שני), עם שלושה משחקים מותחים ששוחקו בשעה 19:00.

מכבי יפו – הפועל ר"ג: המשחק החל בסערה וכבר בדקה ה-14 עמדה התוצאה על 0:3 לזכות האורחת, כאשר שגיא דרור (5'), עמית ביטון (9') וגודניוז (14') העלו את קבוצתם ליתרון מהיר כבר בדקות הפתיחה. אך היפואים לא אמרו נואש וכבר לקראת המחצית, בדקה ה-40, גיל יצחק מצא את הרשת וצמצם את התוצאה. 3:1 בהפסקה.

הבולגרים המשיכו לתקוף במחצית השנייה ובדקה ה-73 פדיל זבידאת צמצם את התוצאה. לקראת הסיום המארחת המשיכה לבחון את הגנת הרמת גניים ושלוש דקות לתוספת הזמן גם באה על שכרה, כאשר דני רוזנבליט הבקיע את השיוויון וקבע את תוצאת המשחק, 3:3 דרמטי בסיום.

בני שפרעם – הפועל נוף הגליל: האורחים לא בזבזו רגע וכבר בדקה הראשונה אופיר מזרחי כבש את השער הראשון במשחק. בני שפרעם לא ויתרה ובדקה ה-35 ג'בייר בושנאק השווה את התוצאה ל-1:1. השיוויון החזיק רק עד לאמצע המחצית השנייה, עד שבדקה ה-69 חוסיין סאלח העלה חזרה את נוף הגליל ליתרון. התוצאה הושוותה לאחר שעידן שמש השווה את התוצאה שוב בדקה ה-84 וקבע 2:2. הדרמה האמיתית התרחשה בדקה ה-90 כאשר בעיטה מרחוק של מלא דואוגוי, בלם בני שפרעם, בעט אל השער מרחוק, הכדור פגע באחד משחקני קבוצתו וקפץ אל ידו של בלם נוף הגליל, מה שהעניק בעיטת פנדל לבני שפרעם, אותה בעט לא אחר מהקפטן עלי חטיב שמבלי להתבלבל בעט בחוזקה, וקבע את תוצאת המשחק 2:3 לבני שפרעם.

הפועל ק"ש – בני יהודה ת"א: מתחילת המשחק המארחים לא הפסיקו לתקוף, ואף חילצו משוער בני יהודה יוהנתן שאבי לא מעט הצלות מרשימות אך לא השכילו לכבוש, עד שבדקה ה-56 אריאל שרצקי קיבל את הכדור על סף הרחבה ובעט כדור שטוח ועוצמתי היישר אל פינת השער והעלה את קבוצתו ליתרון, שהחזיק עד לסיום. 0:1 לק"ש שהשאירה בבית את שלושת הנקודות.

הוסיפו תגובה