מכבי חיפה הפסידה 3:2 למכבי פ"ת, מכבי ת"א השיגה רק תיקו מול בני ריינה

שער ניצחון של עידן טוקלומטי בדקה השמינית לתוספת הזמן קבע ניצחון דרמטי למלאבסים, הצהובים יצאו עם נקודה אחת בלבד לאחר שער שיוויון של שלומי אזולאי

מילסון מנסה לעבור את איאד חוטבא, הפעם האנגולי יאלץ להסתפק בתיקו (צילום: מחלקת מדיה מכבי ת"א)

אתמול (ראשון) נפתח המחזור השלישי בליגת העל, ואיתו חמישה משחקים עמוסי שערים והפתעות.

בני סכנין – הפועל ירושלים: כבר מהפתיחה היה ברור שהמשחק באיצטדיון דוחא יציג כדורגל קיצבי, כאשר בדקה ה-11 אביב סולומון כבר העלה את בני סכנין על לוח התוצאות לאחר שקיבל כדור במרכז הרחבה, הסתובב באלגנטיות ובעט היישר אל הרשת של אדאביו אדליי, 0:1 למארחת. המשחק המשיך להתנהל בקצב גבוה ובדקה ה-55 סאהר תאג'י השתלט על כדור תועה על סף הרחבה ובעט שטוח היישר אל השער, 0:2 לקבוצתו של סלובדן דראפיץ'. לאחר מכן בני סכנין הלכו לאחורה והירושלמים תקפו בעיקר את שערו של ניקולאס האגן, ולבסוף גם הבקיעו, כשיילה דוין סיים התקפה מתוכננת להפליא של קבוצתו בהקפצה מעל השוער וקבע את תוצאת המשחק, 1:2 לבני סכנין.

מכבי ת"א – מכבי בני ריינה: המשחק החל בשליטת הצהובים, שגם הגיעו ללא מ עט הזדמנויות במהלך המחצית הראשונה, אך רק בדקה השביעית של תוספת הזמן של המחצית הראשונה הצליחו להביא זאת לידי ביטוי, כשהרמה של דור פרץ מצאה את מילסון פנוי לגמרי והוא בלי להתבלבל בעט בקלילות אל הרשת של גד עמוס, 0:1 למכבי ת"א לפני הירידה להפסקה. המחצית השנייה נפתחה בצורה הפוכה לגמרי, כשקבוצתו של שרון מימר החלה לתקוף יותר, ובדקה ה-55 גם כבשה בזכות בעיטה מהאוויר ומזווית קשה של שלומי אזולאי שחמקה בין רועי משפתי לקורה וקבעה את תצואת המשחק, 1:1.

הפועל חיפה – מ.ס. אשדוד: החיפאים אירחו את קבוצתו של אלי לוי ובמחצית הראשונה שתי הקבוצות לא הרבו להגיע למצבים, אבל במחצית השנייה חמש דקות מוצלחות של הפועל חיפה הספיקו, בגלל שבדקה ה-65 פליפה סנטוס כבש את הראשון של הקבוצה בעזרת בעיטה אדירה ששלח היישר אל החיבורים של אריאל הרוש, וארבע דקות לאחר מכן גיא מלמד סיים התקפה מתפרצת עם שער שלישי העונה והבטיח את הניצחון הביתי, 0:2 להפועל חיפה.

מכבי נתניה – הפועל פ"ת: החגיגה הצהובה בנתניה החל כבר בדקה ה-12 כשאיתצן זולאי שלח כדור נמוך ומסובב מעשרים מטרים היישר אל הפינה הימנית של השער, לאחר מכן בדקה ה-27 איגור זלאטנוביץ' כבש מהנקודה הלבנה לאחר תיקול ברחבה של אנדרה פריירה, וקבע 0:2 מוקדם למארחים. המשחק המשיך להתנהל בקצב גבוה ובדקה ה-69 עוד שחקן של הצהובים עלה על לוח התוצאות, כאשר הפעם היה זה סטניסלב בלינקי שניצל הדיפה לא טובה של עומר כץ וכבש את השלישי של קבוצתו. לקראת הסיום האורחים הצליחו לצמצם את התוצאה כשבר נוואי כבש גם הוא לאחר הדיפה לא טובה של השוער רז כרמי בדקה ה-86, אך חמש דקות לאחר מכן נתניה הגדילו את הפער חזרה, כשלירן רוטמן כבש מהנקודה הלבנה לאחר שהוכשל בפתח הרחבה ע"י ירין סוויסה. 1:4 בסיום לנתיינתים.

מכבי פ"ת – מכבי חיפה: הירוקים שלטו בפתיחה מול המלאבסים, אך בניגוד להלך הרוח בדקה ה-34 ניצל טל בן חיים שמירה לקויה של הבלם החדש של החיפאים, לורנזו שימיץ', וכבש את הראשון של המארחים, 0:1 לתכולים. קבוצתו של מסאי דגו המשיכה לתקוף, ודקה לתוך תוספת הזמן של המחצית הראשונה ליאור רפאלוב סיים מהלך קבוצתי והשונכוןןןןוה את התוצאה. במחצית השנייה הירוקים המשיכו לתקוף, אך שוב טעות בהגנה של שימיץ' בדקה ה-81 השאירה את אנאס מחמיד לבד מול איתמר ניצן, והוא בקלות כבש, 1:2 היתרון חוזר אל קבוצתו של בני לם. שבע דקות לאחר מכן שוב מכבי חיפה השוותה לאחר שדיא סבע ניצל כדור קרן שהורחק ובעט מהאוויר כדור מדוייק אל הפינה השמאלית התחתונה, אך גם השיוויון הזה לא נשמר כאשר בדקה השישית לתוספת הזמן איבוד כדור של שימיץ' השאיר את הגנת מכבי חיפה חשופה, ומול שער ריק עידן טוקלומטי דחק את הכדור לרשת וקבע את תוצאת המשחק, 2:3 דרמטי למכבי פ"ת.

שאר המשחקים ישוחקו היום (שני), כאשר בית"ר ירושלים תארח בבלומפילד את הפועל חדרה והפועל ב"ש תארח בטוטו טרנר את הפועל ת"א.

הוסיפו תגובה