הפועל עפולה ניצחה 0:2 את הפועל כפ"ס, 2:2 דרמטי בין עירוני טבריה להפועל ניר רמה"ש

שערים של רומן האברן וריבולאר פרנק העניקו לעפולה שלוש נקודות בלויטה. צמד של חביבאללה העניק ניצחון ביתי לחבורה של אלירן חודדה. כפר קאסם וראשל"צ נפרדו בתיקו 1:1

המחזור השלישי של הליגה הלאומית יצא היום (חמישי) לדרכו עם חמישה משחקים מסקרנים שהחלו ב-19:30.

עירוני טבריה – הפועל ניר רמה"ש: האורחים שרצו להמשיך במומנטום החיובי לאחר שני ניצחונות בשני המחזורים הראשונים פגשו יריבה קשוחה, ולמרות שעלו ליתרון בדקה ה-24 משער של שון עדרי, והיב חביבאללה הגיב עם צמד (32' ו-66') וביצע מהפך עבור הקבוצה מהצפון. היתרון של טבריה החזיק עד הדקה ה-97, אז פטר אוניקאצ'י כבש מחמישה מטרים את השוויון. 2:2 בסיום.

מ.ס. כפר קאסם – הפועל ראשון לציון: אחרי פתיחת עונה מגומגמת עם תיקו והפסד בשני המחזורים הראשונים, ניסו בכפר קאסם להשיג ניצחון ראשון לעונת 23/24, וכבר בדקה ה-12 עלו על לוח התוצאות בזכות שער של אלפא ממדו עם בעיטה נהדרת מחוץ לרחבה. בדקה ה-28 הגיעה התגובה של ראשל"צ עם שער שוויון של איאס מסאלחה. 1:1 בסיום.

הפועל כפ"ס – הפועל עפולה: גם הירוקים מכפ"ס פתחו את העונה בלי ניצחון בשני המחזורים הראשונים וקיוו למצוא אותו הערב, אך לאורחים מעפולה היו תוכניות אחרות כאשר בדקה ה-38 רומן הבראן קיבל כדור רוחב מאגף ימין והמשיך עם העקב לרשת. בתוספת הזמן בעוד כפ"ס חיפשה את השוויון, דווקא עפולה היא זאת שכבשה כאשר ריבולאר פרנק ניצל טעות בהגנה וכבש מול שער חשוף. 0:2 לעפולה בסיום.

מכבי הרצליה – סקציה נס ציונה: העולה הטריה והיורדת הטריה נפגשו למשחק בו שתיהן חיפשו ניצחון ראשון לעונה, אך גם הפעם לא הצליחו להכריע את המשחק. בדקה ה-39 המארחים עלו ליתרון מראשו של סטיבן אלפרד שנגח מקרוב לרשת של דני איימוס. ארבע דקות בתוך המחצית השנייה יאקוב סילבסטר השווה עם נגיחה משלו. בדקה ה-88 נס ציונה קיבלה הזדמנות להכריע את המשחק עם בעיטת 11 מטרים, אבל אלי אלבז החמיץ מול שחר אמסלם. 1:1 בסיום.

הפועל א.א. פאחם – הפועל עכו: אחרי פתיחת עונה טובה האורחים באו במטרה להשיג ניצחון נוסף, מנגד האורחים חיפשו ניצחון בכורה לעונה אך שתי הקבוצות לא מצאו את השער לאורך כל 90 הדקות. 0:0 בסיום.

ביום שני יתקיימו שלושה משחקים נוספים אשר ינעלו את המחזור השלישי: מכבי יפו תארח את הפועל ר"ג, בני יהודה תתארח אצל הפועל ק"ש והעולה החדשה בני שפרעם תפגוש את הפועל נוף הגליל.

הוסיפו תגובה