מחזור שני בלאומית התחיל, הפועל נוף הגליל ניצחה את מכבי יפו, מכבי הרצליה השוותה בתוספת הזמן

המחזור השני של הליגה הלאומית התחיל, נוף הגליל נשארה מושלמת לאחר ניצחון בבית, הרצליה החטיאה פנדל אך כבשה בתוספת הזמן והתחלקה בנקודות עם הפועל ר"ג

שחקני טבריה חוגגים את הניצחון על נס ציונה (צילום: מחלקת מדיה עירוני טבריה)

לאחר מחזור ראשון גדוש באירועים ושערים, היום (חמישי) וביום שני ישוחק המחזור השני של הליגה הלאומית.

מכבי הרצליה – הפועל ר"ג: המשחק החל עם המון הזדמנויות לשתי הצדדים, ובדקה ה-19 המאחרת קיבלה בעיטת עונשין מאחד עשר מטרים, לאחר ששוער רמת גן ביצע עברה ברחבה, אך עידו אקסברד לא השכיל לכבוש ובעט חלש היישר אל ידיו של השוער. האורחים המשיכו לתקוף מצדם, ובדקה ה-37 היה זה שגיא דרור שהעלה את הרמת גנים על לוח התוצאות, והוריד אותם למחצית בתוצאת 1:0. הרצליה לא ויתרו, ושלוש דקות לתוך תוספת זמן רום אליאס הרים כדור אל תוך הרחבה, שם סטיבן אלפרד התרומם מעל כולם ונגח בעוצמה אל הרשת, כדור שקבע את תוצאת המשחק, 1:1.

הפועל נוף הגליל – מכבי יפו: המארחת פתחה את המשחק בטירוף, ובדקה ה-15 היה זה קפטן הכחולים, יבגני ברקמן, אשר הוכשל בתוך הרחבה, כאשר הקפטן לא היסס לבעוט בעצמו את בעיטת הפנדל וכבש את שער היתרון של המקומיים, יתרון שהחזיק עד למחצית, 0:1 לנוף הגליל. חניכיו של מוטי איווניר פתחו גם את המחצית השנייה בטירוף, ובדקה ה-49 אלהאסן קייטה חטף כדור להגנת היפואים, ומול השער סיים באלגנטיות, שער שקבע 0:2, כאשר גם שערו של פדיל זבידאת לזכות האורחים לא מנע ניצחון ביתי, 1:2 לנוף הגליל.

הפועל עכו – עירוני טבריה: המשחק החל בצורה מנומנת כאשר בתי הקבוצות לא הרבו לאיים על השער, אך ממש על סף המחצית, כדור קרן של עכו על גבוה מעל כל השחקנים והגיע אל רווה אסייג, שבעט מהאוויר כדור שטוח והביא לעכו את שערה הראשון העונה, 0:1 למארחת. במחצית השנייה טבריה יצאה קדימה הרבה יותר, ולאחר מספר הזדמנויות, בדקה ה-70 דאבל פס מהיר של האורחים הביא לוהיב חביבאללה את הכדור בתוך הרחבה, כאשר האחרון לא התבלבל והשווה את התוצאה, ובכך גם קבע את תוצאת הסיום, 1:1.

הפועל ניר רמה"ש – הפועל ק"ש: קריית שמונה הגיעה חדורת מטרה אל המשחק, ומהשריקה לחצה גבוה ואיימה על שערו של עידו שרון, אך בדקה ה-23 היו אלה דווקא המקומיים שעלו ליתרון, כשפטר אוניקאצ'י מצא עצמו לבד בתוך רחבת הצפוניים, ומבלי להתבלבל שלח כדור חד היישר אל השער, והעלה את רמה"ש ל-0:1. אך בדקה ה-73 בן רייכרט הכשיל את מוחמד אבו רומי ברחבה, ואת הפנדל בעט בביטחון עיאד חבשי, שאת הכדור החזק שלו לאסף צור היה קשה לעצור, התוצאה הושוותה, 1:1. אך קבוצתו של ירון הוכינבוים לא אמרה נואש, ובדקה ה-91 כדור חופשי של הקבוצה פגש את ראשו של איתי בן חמו, והוא בנגיחה נפלאה כבש את שער הניצחון. 1:2 ביתי ודרמטי בסיום.

הפועל עפולה – בני שפרעם: בדקות הראשונות של המשחק לא זכה הקהל להמון הזדמנויות, אך בדקה ה-29 טארק בושאנק לקח את הכדור, ובתום דריבל יפיפה כבש את שערה הראשון של שפרעם בליגה הלאומית, 0:1 לשפרעם. הקהל לא הספיק להירגע, ושתי דקות לאחר מכן עלי חטיב שלח בעיטה מדהימה היישר אל החיבורים של עפולה, והכפיל את היתרון, כאשר שש דקות מאוחר יותר הוא גם כבש פנדל והעלה את האורחים ליתרון 0:3. העפולאים לא הצליחו להתאושש משלושת שרי הבזק של העולה החדשה, ולמרות שער מצמק של מוחמד עוואדה בדקה ה-77, סיימו את המשחק מובסים. 3:1 לבני שפרעם.

שאר המשחקים למחזור ישוחקו ביום שני הקרוב.

הוסיפו תגובה