מכבי חיפה ניצחה 1:2 את הפועל ירושלים בטדי, מכבי ת"א הביסה 0:3 את הפועל חדרה

האלופה פתחה את העונה עם ניצחון מול הקבוצה אותה לא ניצחה בחוץ בכל העונה שעברה, הצהובים לא התקשו מול קבוצתו של ניסו אביטן וחזרו מנתניה עם שלושת הנקודות

דן ביטון חוגג את השער הראשון של הצהובים (צילום: מחלקת מדיה מכבי ת"א)

לאחר מחזור פתיחה עמוס אירועים ושערים, המחזור השני של ליגת ONE ZERO הגיע ואיתו מפגשים מותחים לא פחות.

בני ריינה – הפועל ב"ש: המשחק נפתח בשליטה אדומה, אך דווקא בניגוד למהלך המשחק בדקה ה-14 כדור קרן של שלומי אזולאי מצא את ראשו של קייס גאנם במרכז הרחבה, והאחרון לא נבהל ושלח כדור חד היישר אל הרשת של אופיר מרציאנו, בדרך ליתרון 0:1. היתרון של ריינה לא החזיק הרבה דקה לאחר מכן אנטוניו ספר שלח כדור מדוייק אל אלון תורג'מן שהשתלט ובעט במהירות כדור חד שקבע 1:1 כבר בדקה ה-15, תוצאה שנשארה עד לסיום.

הפועל פ"ת – בני סכנין: כבר בתחילת המשחק המארחים עלו ליתרון, כאשר כדור קרן של רז שטיין עבר את כל הגנת בני סכנין, מצא את עידן ורד שמזווית קשה נגח את הכדור לשער והעלה את קבוצתו ליתרון 0:1. בדקה ה-37 ג'ימי אלכסיס קיבל כרטיס אדום ישיר לאחר עבירה קשה על בירם כיאל והשאיר את הכחולים בעשרה שחקנים עד לסיום. בני סכנין המשיכה לתקוף לאורך כל המשחק אך הרבתה להחמיץ, ובדקה ה-87 מוחמד בדארנה יצא לדריבל ממרכז המגרש, הגיע עד לרחבה של פ"ת ולמרות שהחליק הצליח לשלוח כדור שטוח לחד לפינה התחתונה של השער וקבע את תוצאת הסיום הדרמטית, 1:1.

הפועל חיפה – מכבי פ"ת: משחק עמוס אירועים שוחק באצטדיון סמי עופר, כאשר כבר בפתיחה יונתן טפר הרים כדור חכם לעידן טוקלומטי, והאחרון בנגיעה אחת מהאוויר כבש את שערו הראשון בליגת ONE ZERO, וקבע 0:1 לאורחים כבר בדקה השישית. המשחק המשיך להתנהל בקצב גבוה עם מצבים מרובים לשני הצדדים, אך ללא שערים נוספים במחצית הראשונה.

בתחילת המחצית השנייה היה זה שוב טוקלומטי שעם כדרור יוצא דופן הגיע לרחבה, אך נעצר ע"י פרננד מאימבו שהכשיל אותו בתוך הרחבה. לאחר בדיקת מערכת ה-VAR הוחלט על פנדל לטובת הכחולים, אותו מוחמד הינדי תירגם לשער עבור פ"ת, 0:2 בדקה ה-52. הפועל חיפה לא ויתרה ושתי דקות לאחר מכן כדור קרן של אורן ביטון פגש את ראשו של תומר יוספי שצמצם את התוצאה ל-2:1. התוצאה נשמרה כמעט עד לסוף המשחק, אך בדקה ה-84 איתי בוגאנים עבר שני שחקנים בתוך הרחבה ושלח כדור רוחב שמצא את גיא מלמד מול שער ריק, החלוץ לא התבלבל והשווה בקלות את התוצאה, 2:2 בסיום.

הפועל ת"א – מכבי נתניה: לאחר התיקו 1:1 מול בני סכנין במחזור שעבר, האדומים רצו להוכיח שאיבוד הנקודות היה חד פעמי, וכבר בפתיחה התקפה מהירה של המארחת הביאה את מאוויס צ'יבוטה למצב מול תומר צרפתי, שהכשיל את החלוץ ברחבה. שניר לוי לא היסס ושרק לפנדל לזכות האדומים, אלן אוז'בולט ניגש לבעיטה וכבש את ה-0:1. שבע דקות לאחר פתיחת המחצית השנייה דן איינבינדר קיבל כדור רוחב מיהב גורפינקל, הקפטן סיים עם כדור חכם היישר אל הרשת הצהובה וקבע את תוצאת המשחק – 0:2 אדום.

הפועל ירושלים – מכבי חיפה: הירוקים חזרו לליגה ולחצו כבר מהפתיחה על שערם של הירושלמים, אך רק בדקה ה-34 הצליחו למצוא את הרשת, לאחר שכדור קרן של צ'רון שרי מצא את עבדולאי סק חופשי בתוך הרחבה, הבלם התרומם ללא מפריע ונגח לרשת את השער הראשון של האלופה לעונת 23/24. שלוש דקות עברו ודין דוד בעט בחוזקה מחוץ לרחבה, אדליי הדף את הכדור ומי שקפץ ראשון על הריבואנד היה דיא סבע, ששלח את הכדור לרשת, 0:2 לחיפאים. קבוצתו של זיו אריה התעוררה אחרי הפיגור הכפול ובדקה ה-44 סדריק דון שלח כדור יפיפה ונמוך מסף הרחבה אל הרשת של איתמר ניצן ובכך צמצם את התוצאה שנשמרה עד לסיום. 1:2 לחבורה של מסאי דגו.

הפועל חדרה – מכבי ת"א: קבוצתו של רובי קין לא היססה בפתיחה, וכבר בדקה ה-12 יוריס ואן אובריים מסר כדור רוחב לדן ביטון מאגף ימין, ומספר 10 בצהוב-כחול שלח את הכדור לרשת של לויטה, 0:1 למכבי ת"א. במחצית השנייה האורחים המשיכו לתקוף ובדקה ה-60 גבי קניקובסקי קיבל כדור ממילסון מחוץ לרחבה, ושלח בעיטה אדירה לרשת הגבוהה, 0:2 צהוב. 14 דקות עברו וגם ערן זהבי הצטרף לחגיגה כאשר קיבל כדור רוחב מהרכש החדש, קיקו, שלח עוד כדור אל הרשת של לויטה וקבע את תוצאת המשחק, 0:3.

המשחק האחרון למחזור ישוחק היום (שני), כאשר בית"ר ירושלים תגיע למשחק חוץ מול מ.ס. אשדוד. לאחר ההפסד הדרמטי במחזור הראשון, 2:1 להפועל חיפה, הירושלמים מגיעים לאשדוד ומקווים להתאושש מול קבוצתו של אלי לוי, שגם היא צריכה להתאושש לא פחות מהתבוסה 4:1 למכבי ת"א.

הוסיפו תגובה