הפועל חיפה ביצעה מהפך וניצחה 1:2 את בית"ר ירושלים

האדומים מהכרמל השיגו שלוש נקודות במחזור הפתיחה של 23/24 כשניצחו את מחזיקת הגביע. שועה (28') כבש בפנדל, מלמד (47') השווה ומוחמד קמארה (85') נגח את שער הניצחון

שחקני בית"ר ירושלים והפועל חיפה ברחבה (צילום: מחלקת המדיה של בית"ר ירושלים)

המחזור הראשון של עונת 23/24 הגיע לסיומו (פרט למשחק בין מכבי חיפה להפועל פ"ת שנדחה) עם המשחק בו בית"ר ירושלים אירחה את הפועל חיפה באצטדיון בלומפילד.

המשחק נפתח בקצב טוב ומהיר מצד הצהובים-שחורים שתקפו מספר פעמים את שערו של יואב ג'ראפי, ובדקה ה-28 השיגו את היתרון. ירדן שועה התנהל עם הכדור בתוך הרחבה ונתפס בחולצה, רועי ריינשרייבר נתן למשחק להמשיך אבל נקרא ל-VAR, שם שינה את החלטתו והצביע על הנקודה הלבנה. שועה ניגש לבעיטה ונעץ את הכדור ברשת, 0:1 לבית"ר.

עם פתיחת המחצית השנייה הפועל חיפה השיגה את השוויון המהיר, כאשר גיא מלמד ניצל עירבוביה ברחבה של מיגל סילבה ודחק את הכדור מקרוב פנימה. 1:1 בבלומפילד.

דקות בודדות לאחר מכן מלמד שוב שלח את הכדור לרשת, אבל בדיקת VAR נוספת קבעה שהוא היה בעמדת נבדל והשער נפסל. בית"ר מנגד התעשתה וניסתה לחזור ליתרון, אבל מצבים של שועה, קאניוק ועדי יונה לא מצאו את הרשת. בדקה ה-85 מצב נייח של האורחים מצא את ראשו של מוחמד קמארה, שמתוך הרחבה נגד נהדר לפינה הרחוקה של סילבה ולרשת. 1:2 בסיום.

הוסיפו תגובה