הפועל ב"ש ניצחה 0:3 את חדרה, מכבי ת"א חזרה לליגה עם 1:4 מול מ.ס. אשדוד

המחזור הראשון של עונת 23/24 הגיע וכלל בתוכו לא מעט מפגשים מעניינים, כאשר סגנית האלופה הביסה בביתה את החבורה של ניסו אביטן, והצהובים-כחולים השיגו ניצחון במשחק הבכורה של רובי קין

רביבו, זהבי ומילסון חוגגים (צילום: מחלקת המדיה של מכבי ת"א)

כמה חיכינו והנה זה קרה, הליגה חזרה ואיתה שלל מפגשים מעניינים במיוחד למחזור פתיחה מרגש.

בני סכנין – הפועל ת"א: הקבוצה של סלובודן דראפיץ' פתחה את המשחק בצורה משכנעת, אך בניגוד לפתיחה הטובה של סכנין, בדקה ה-8 מאוויס צ'יבוטה ניצל חוסר תיאום בהגנה וכבש בקלות את השער הראשון לעונה. המארחת לא ויתרה, המשיכה לתקוף ובדקה ה-65 אניס עיאש ניצל הרמה מעולה של המחליף עובדיה דרוויש, ונגח בקלילות את שער השוויון לרשת, שקבע 1:1 בסיום .

מכבי פ"ת – הפועל ירושלים: העולה החדשה/ישנה לליגה הגיעה למשחק הפתיחה אחרי ההדחה מחצי גמר גביע הטוטו, והצופים קיבלו משחק קצבי ומהנה שכלל לא מעט הזדמנויות. הראשונה מהן שנכנסה הייתה מצד האורחים מירושלים, כאשר בעיטה נהדרת של נדב נידם לאחר מבצע אישי מרשים, הסתיימה ברשת של רובי לבקוביץ' וקבעה 0:1 בדקה ה-41. ממש לאחר הפסקת המחצית היה זה בן שהר, שעלה מהספסל של מכבי פ"ת וכבש את שער השוויון עם בעיטה ברגל שמאל מתוך הרחבה, ובכך קבע את תוצאת הסיום, 1:1 במושבה.

מכבי נתניה – מכבי בני ריינה: היהלומים פתחו טוב יותר את המשחק, ובדקה ה-36 זה גם השתלם להם, כאשר איתן אזולאי קיבל מסירת רוחב נפלאה מסטניסלב בילנקי ומתוך הרחבה גלגל לרשת והעלה את מכבי נתניה ל-0:1. בתחילת המחצית השנייה מכבי נתניה נותרה בעשרה שחקנים לאחר שנאסים אואמו ראה את הכרטיס האדום, ובמקביל חילופים התקפיים של בני ריינה, העבירו אליהם את המומנטום, כשממש שניות לפני תוספת הזמן עמית מאיר בעט מחוץ לרחבה בחוזקה אל הקורה, כדור נהדף אל גבו של תומר צרפתי ונכנס פנימה. 1:1 בסיום דרמטי בנתניה.

הפועל ב"ש – הפועל חדרה: המשחק שסגר את משחקי השבת הפגיש בין סגנית האלופה לבין הקבוצה מהשרון. שחקניו של אליניב ברדה לחצו על הגז מהרגע הראשון, וכבר בדקה השנייה הקפטן מיגל ויטור מצא את הרשת עם נגיחה מתוך הרחבה. ב"ש חיפשה את השני ומצאה אותו לאחר 20 דקות, הפעם היה זה אנטוניו ספר שכבש את שער הבכורה שלו בישראל. 0:2 במחצית. שבע דקות בתוך המחצית השנייה הלדר לופז נעץ את השלישי וקבע את תוצאת המשחק – 0:3 להפועל ב"ש.

מכבי ת"א – מ.ס. אשדוד: המחצית הראשונה הייתה כולה בשליטת הצהובים-כחולים, אך דווקא מי שהצליחו בהזדמנויות המעטות שלהם לאיים על השער היו האורחים, כאשר הבולטת מבניהן הייתה הבעיטה של שביט מזל בדקה ה-45, שפגשה את משקוף השער ושלחה את הקבוצות לחדרי ההלבשה ללא שערים במחצית הראשונה. המחצית השנייה הייתה אופרה אחרת, כאשר המארחת השתלטה על המגרש לגמרי ושערים של זהבי (52'), רביבו (59'), אוואני (ע', 70') ומילסון (84') גרמו לפער בין הקבוצות להיות בלתי סגיר. שער מצמק של אדיר לוי בדקה הרביעית של תוספת הזמן לא עזר יותר מדי לאשדודים. 1:4 בסיום.

הערב (שני) ישוחק המשחק האחרון של השבוע, כאשר בית"ר ירושלים תארח את הפועל חיפה באצטדיון בלומפילד.

המשחק בין מכבי חיפה להפועל פ"ת נדחה עקב בקשתה של מכבי חיפה, לאור השתתפותה בפלייאוף ליגת האלופות ביום שלישי הקרוב נגד יאנג בויז השוויצרית.

הוסיפו תגובה