גביע הטוטו

מכבי חיפה עלתה לגמר גביע הטוטו לאחר 0:2 על מכבי פ"ת, ניצחון דרמטי להפועל על בית"ר בדרבי הירושלמי

האלופה ניצחה את העולה החדשה, בזכות שערים של חלאיילי ודוד, ותחכה לראות מי תצטרף אליה, הפועל ניצחה בדרבי הירושלמי בזכות פנדל דרמטי של מתן חוזז, החניכים של האדומים מת"א ומחיפה ניצחו לאחר דו קרב מהנקודה הלבנה

חצי הגמר הראשון של גביע הטוטו מאחורינו, לאחר שהיום (שבת) הירוקים ניצחו את המלאבסים 0:2, באיצטדיון המושבה, עלו לגמר גביע הטוטו, והם יחכו לראות מול מי הם ישחקו לאחר חצי הגמר השני מחר.

מכבי פ"ת – מכבי חיפה: לאחר מחצית ראשונה עם המון מזל לטובת חניכיו של מסאי דגו, במחצית השנייה עלה מן הספסל ענאן חלאיילי, שבדקה ה-73 ניצל כדור קרן וכבש שער נהדר. הצעיר של הירוקים לא הסתפק בזאת, ובדקה ה-81 בישל את השני לדין דוד, שחתם את תוצאת המשחק 0:2 ירוק.

הפועל ת"א – הפועל חדרה: אחריי מחצית מאופסת בבלומפילד, מאוויס ציבוטה מצא את עצמו עם הכדור ברחבה בדקה ה-65, בעט בחוזקה ובזכות אי-הערנות של אוהד לויטה, שוער החדרתים, גם כבש את שערו הראשון במדי התל אביביים, 1-0 הפועל ת"א. היה ניראה שתוצאת המשחק כבר חתומה, אך בדקה החמישית לתוך תוספת הזמן, הצביע שופט המשחק אל הנקודה הלבנה, לאחר משיכת חולצה של אלון אזוגי הפילה את סמי בורארד, כאשר האחרון גם בעט את בעיטת העונשין והשווה את התוצאה, 1:1.

לאחר מכן המשחק עבר אל בעיטות הכרעה ב-11 מטרים, כאשר שם הפועל ת"א ניצחה 3-5.

מ.ס אשדוד – הפועל חיפה: האשדודים אירחו את קבוצתו של רוני לוי, ולמרות משחק שכלל לא מעט מצבים לשתי הקבוצות, אף שחקן לא השכיל לכבוש, מה שגרם לתיקו מאופס בסיום 90 הדקות, ולהכרעה בעזרת דו קרב פנדלים.

בדו קרב ניצחה הפועל חיפה את מ.ס אשדוד 2:3.

הפועל ירושלים – בית"ר ירושלים: שתי הקבוצות הירושלמיות נפגשו למשחק הדרבי, שלא התעלה לרמה גבוהה במיוחד, לאחר ששתי הקבוצות התקשו להגיע למצבים. אך בדקה השישית לתוספת הזמן הוכשל הקיצוני של האדומים, אור רויזמן, ברחבה על ידי שוער בית"ר סילבה, וסידר פנדל למתן חוזז, שכבש בלי להתבלבל וקבע את תוצאת המשחק, 0:1 להפועל.

הוסיפו תגובה