גביע הטוטו

מכבי נתניה הביסה 0:3 את בני סכנין, הפועל חדרה ומכבי בני ריינה נפרדו בתיקו 1:1

הצהובים סיימו את שלב הבתים של גביע הטוטו עם ניצחון על החבורה של דראפיץ'. סלמן, אינו ובר כהן כבשו. במשחק השני מאותו הבית האדומים מהשרון והקבוצה מריינה חילקו את הנקודות ביניהן

גנאים מול עוז בילו (צילום: מחלקת המדיה של מכבי נתניה)

שלב הבתים של גביע הטוטו לעונת 23/24 הגיע לסיומו אתמול (ראשון) עם שני משחקים בבית א', כאשר בני סכנין, שכבר העפילה לחצי הגמר, אירחה את מכבי נתניה באצטדיון דוחא והפסידה לה 3:0, והפועל חדרה אירחה את מכבי בני ריינה, שם המשחק הסתיים בתיקו 1:1.

בני סכנין – מכבי נתניה: לאחר 38 דקות של כדורגל מי שעלו ראשונים על לוח התוצאות היו דווקא האורחים מנתניה, כאשר אחמד סלמן קיבל כדור מבר כהן ומתוך הרחבה גלגל לרשת של מוחמד אבו ניל וקבע את תוצאת המחצית – 0:1 לצהובים.

18 דקות בתוך המחצית השנייה והאורחים הכפילו את התוצאה, כאשר בוריס אינו קיבל כדור כ-30 מטרים מהשער, התקדם מעט ובעט בחוזקה לרשת הנמוכה של אבו ניל, 0:2 לנתניה. בדקה ה-73 בני סכנין נותרה בעשרה שחקנים כאשר חסן חילו הכשיל את עוז בילו כשהיה בדרכו לשער, וראה את הכרטיס האדום הישיר. בדקה ה-79 הגיע השלישי של נתניה כאשר בר כהן קיבל כדור מעוז בילו באגף שמאל, ובעט ברגל שמאל החזקה שלו לרשת. 0:3 בסיום.

הפועל חדרה – מכבי בני ריינה: באצטדיון בנתניה הפועל חדרה אירחה את מכבי בני ריינה, ועל סף המחצית המארחת עלתה ליתרון בזכות שער עצמי של עבדאללה ג'אבר – 0:1 לחדרה במחצית. המשחק לא התעלה לרמות גבוהות, אבל בדקה ה-82 האורחים מריינה השיגו את שער השוויון כאשר שלומי אזולאי העביר כדור רוחב מאגף ימין, מארק קוסטה הכניס את הרגל והכדור פגע בספיר איטח ומשם לרשת. 1:1 בסיום.

עם סיום המחזור החמישי של שלב הבתים, נקבעו משחקי הדירוג וחצאי הגמר בגביע הטוטו:

לפניכם הטבלה הסופית של שלב הבתים:

הוסיפו תגובה